Skip to main content

Hallo,

Heb mijn internet snelheid verhoogd in mijn abbo van 1gb naar 2 gb, en gisteren is de monteur geweest om de instelling in de kast van de wijk om te zetten en mijn router aan te sluiten, alles goed gelukt en snel voor elkaar.

Echter..de monteur zei dat er een storing in de kast (wijk) zit en dat Odido met zijn vinger naar KPN wijst en KPN naar Odido ..en dat het al weken gaande is ..best leuk allemaal maar ik haal maar 4mbit op mijn lijn en zo zijn er meerdere in mijn wijk natuurlijk.

En ik betaal wel gewoon volledig de abbonoment kosten natuurlijk,. Dus beste mensen van Odido want kunnen we hier aan doen?

Hi @Boshart, bedankt voor het starten van dit topic! Ik zie hier inderdaad gelijk het rapport van de monteur. Ik ben naar aanleiding van dit rapport een ticket gestart bij de technische dienst. Zij gaan hier verder mee aan de slag. Mochten wij van jou nog iets nodig hebben, of wij hebben meer informatie, dan hoor je van ons. Voor nu dank ik je zeer voor je geduld! Ik zie trouwens dat je al in het bezit bent van een Unlimited Data abonnement, anders had ik je dit graag gegeven!

Bedankt voor je snelle antwoord,

Echter dit is al weken bekend dat mijn wiijk een storing heeft in zijn kast en ik niet de enige ben.

Je snapt dat ik geen films of series kan kijken , ik kan ook niet meer gamen.

Ik ben bang dat wel even gaat duren ..omdat de grote jongens als kinderen gedragen  maar ik moet wel 60 euro (?) voor mijn internet moet betalen.

Hey @Boshart, na de tijd zullen we de dagen dat je geen diensten gehad hebt voor je vergoeden. Dit kan wel pas na de tijd, dan hebben we namelijk 1 concrete periode. 

Hi @Boshart, ik krijg zojuist door dat het opgelost moet zijn. Kun jij dit checken en mij een terugkoppeling geven? Het is wel belangrijk je modem eerst te herstarten. Dankjewel!

Voor moderators: contact met Edwin

Reageer