Skip to main content

Internet probleem,

monteur kan pas volgende week woensdag langs komen.

aantal keer contact gehad, een uur geleden telefonisch contact gehad met 1 van uw mederwerkers, deze gaf aan mij gelijk een voucher code voor mobiel internet te sturen via sms en email.

tot nu toe nog niks ontvangen.

 

graag ontvang ik de voucher code

 

mvg

gertjan

Hoi @gertjanS79, fijn dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je heel graag aan een tijdelijke oplossing! Excuus dat de monteur niet eerder langs kan komen. Graag raad ik je aan om je persoonlijke afspraaklink in de gaten te houden en middels ‘wijzig afspraak’  te controleren of er een nieuwe mogelijkheid is vrijgekomen. Op dit moment is dat nog niet het geval.

Daarom wilde ik meteen aan de slag om extra data voor je te regelen, alleen was ik blij om te zien dat je kort na het aanmaken van je topic alsnog een vouchercode van ons toegestuurd hebt gekregen.

Geef het gerust aan als je nog hulp kunt gebruiken, het liefst zie ik je zo snel mogelijk weer genieten van je internet!


Reageer