wij hebben sinds 23-10-2019 thuispakket van tmobile toen hebben ze ons al een sneller pakket verkocht dan we aankonden samen met een 2de tv dit bleek niet te kunnen vanwege te slechte dekking tot in de woning dit is bevestigd door een monteur en 2 of 3 zyxels verder.
nu is het al een aantal maanden dat het beeld op tv vaak blijft hangen of met zappen dat je het beeld van de vorige zender nog ziet hoe krijgen we dit opgelost?
volgende probleem is de wifi op nog geen 2 m van de router hebben we 4,57mbps download en 8,41 mbps upload dit is nog geen derde wat ze al die tijd beweren te leveren, kan ik om die reden geld terugvorderen van al die maanden?
dan zal er een oplossing moeten komen want heb een babycam die 2,4ghz verbinding werkt zodat je altijd de babyfoon bij je hebt alleen is het probleem dat hij steeds offline is vanwege wegvallen snelheid wifi nu blijkt de maximale behaalbare videostream via wifi maar 480P 2287ms terwijl babyfoon 1080P heeft.Â
ze hebben ons iets meer als 1 jaar geleden al proberen wijs te maken dat ze van afstand kunnen zien hoeveel mbs en dergelijke uitgegeven worden en toen bleek dat we toch een nieuwe router nodig hadden dit heeft ongeveer 1 maand gewerkt toen begon de tv weer te haperen.
nu kijk ik niet veel tv en ben ik altijd bezig maar nu met de babyfoon is het wel een dingetje.
is hier zelf iets aan te doen of ligt dit probleem gewoon bij tmobile dat ze al die tijd vanaf begin abonnement nooit de verwachte snelheid hadden kunnnen leveren dit is dan toch oplichterij aangezien het na de 2e keer volgens hun echt opgelost is dit is wat t-mobile op hun site zet:
Â
Jouw verwachte maximale internetsnelheid
Aan de hand van je postcode berekenen we je verwachte maximale internetsnelheid. De daadwerkelijke snelheid kan variëren. Bekijk hieronder de verschillende type snelheden die je kan verwachten.
Maximale internetsnelheid
Wat houdt dit in?
De maximale internetsnelheid op basis van de technische mogelijkheden op jouw adres. Dit wordt eventueel beperkt door de snelheid opgenomen in het contract van de afgenomen dienst.
Wat zijn de meet criteria?
In tenminste een van de tien uitgevoerde metingen moet 90% van de maximale snelheid worden gemeten.
Normaliter beschikbare internetsnelheid
Wat houdt dit in?
85% of hoger van de maximale internetsnelheid.
In tenminste acht van de tien metingen moet 85% of hoger van de maximale snelheid worden gemeten.
Minimale internetsnelheid
Wat houdt dit in?
75% of hoger van de maximale internetsnelheid.
In alle metingen moet 75% of hoger van de maximale snelheid worden gemeten.
Â
Â
dan hebben we ook nog een mobiel abbonement dat kunnen we in huis als de wifi weigert ook niet gebruiken aangezien de verbinding van het netwerk binnenshuis 0 is pas achter in de tuin kan je bellen.
Â
is hier iets aan te doen of moet ik zelf een nieuwe kabel gaan leggen van me huis naar het verdeelpunt verderop in de straat?
Â