Zie link, ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit oppakken met KPN, daar lijkt het probleem dus te zitten?
Zie link, ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit oppakken met KPN, daar lijkt het probleem dus te zitten?
Heel fijn te horen dat je weer online bent
Helaas ben ik nog offline Misschien ben ik de boosdoener wel ;p
Hmm jammer te horen dat je nog offline bent
Wat ik wel vreemd vind is dat met het uitrollen van het nieuwe technologie dit soort problemen ontstaan, gaat de vraag bij mij op, was dit niet op voorhand bekend? Of heeft dit te maken met dat gebruikers nu hun eigen modem mogen/ kunnen gebruiken?
Hopelijk kan/ wil T-mobile uitleg geven.
En weer offline, hoop dat het zo weer online is…………………. wordt weer spannend
Hoi
Dank voor jullie update! Ik heb zojuist jullie bevindingen teruggekoppeld aan de technische dienst, maar zie dat er nog geen update is vanaf hun kant. De laatste update geldt nog steeds; we zijn nog steeds opzoek naar de mogelijk boosdoeners en deze patching aan het verwijderen. Mocht ik jullie van een inhoudelijk betere update kunnen voorzien, dan horen jullie het meteen.
Hier nog steeds geen verbinding helaas....
We zijn weer online!
Goed te horen
Goed te horen
Hoi
Weet dat we hier druk mee bezig zijn om jou zo snel als mogelijk weer online te krijgen. Zodra het is opgelost ontvang je een e-mail van ons!
Hoi
Hoi
En nu is mijn topic plots als beantwoord gemarkeerd, terwijl ik nog geen verbinding heb, lijkt me niet helemaal juist?
Graag alleen reageren als je iets zinnigs te melden hebt. Lees even dit topic door ipv een inhoudsloze reactie te plaatsen. Ik heb nu al 5 dagen geen internet en tv en daarbij lijken personen met dezelfde problemen weer online te zijn. 5 dagen lang is dit topic NIET als beantwoord gemarkeerd en nu opeens wel omdat er blijkbaar 2 ANDERE personen weer online zijn. Degene wie dit topic is gestart dus NIET. Ga dus aub niet beweren dat dat niet een verkeerde indruk wekt. En ja spuitelf, ik begrijp dat beantwoorden en oplossen niet hetzelfde is, maar mijn vraag is niet beantwoord en het groene vinkje is misleidend. Ik denk dat menigeen superuser en moderator echt niet zo chill zouden zijn als ze al 5 dagen zonder internet en tv zitten. De updates zijn ook achterlijk, de compensatie is je maandbedrag gedeeld door 30 x aantal dagen, oftewel het minimum verplichte bedrag volgens de wet. Niemand zet een extra stap en ik tast volledig in het duister omdat niemand nu eens duidelijk aangeeft hoe lang het gaat duren. Ultimatum: maandag opgelost en anders zijn jullie een klant kwijt die al zijn diensten bij jullie afneemt. Ik ben lang genoeg rustig gebleven vind ik en dan van die domme reacties helpen ook niet echt...
Hoi
Ik heb het topic weer als onbeantwoord gemarkeerd. We markeren vaak tussentijdse antwoorden als ‘het’ antwoord. We passen dit dan weer aan als het niet het antwoord bleek of als er nog nieuwe ontwikkelingen zijn. Zo laten we zien aan jou en de community dat we ermee bezig zijn. Anders zou het kunnen overkomen dat er totaal geen ontwikkelingen zijn of dat wij geen antwoord geven. Dat is pertinent onjuist, we zijn hier zeker mee bezig, net zoals we bezig zijn voor andere klanten die allemaal specifieke issues hebben. De meeste issues zijn verschillend, daarom is vergelijken zinloos.
Op verzoek heb ik dit topic nu weer ‘zonder antwoord’ gemarkeerd, maar weet dat we hier wel degelijk mee bezig zijn en we er alles aan doen om het zo spoedig mogelijk op te lossen!
Is er een update? Nog niks werkt.
Is er een update? Nog niks werkt.
Hi
Hi
Het PON lampje knippert niet meer, maar het internet werkt nog steeds niet.
Op de media converter komt in de settings te staan “failed to obtain the status because the olt version does not match”.
Reset e.d. haalt niets uit. Ik had weer even hoop, maar helaas...
Hi
Het PON lampje knippert niet meer, maar het internet werkt nog steeds niet.
Op de media converter komt in de settings te staan “failed to obtain the status because the olt version does not match”.
Reset e.d. haalt niets uit. Ik had weer even hoop, maar helaas...
Hi
Succes en hoop dat alles ook daar snel weer online komt🧐
Het PON lampje knippert niet meer, maar het internet werkt nog steeds niet.
Op de media converter komt in de settings te staan “failed to obtain the status because the olt version does not match”.
Reset e.d. haalt niets uit. Ik had weer even hoop, maar helaas...
Hi
Succes en hoop dat alles ook daar snel weer online komt🧐
Ja heb alles geprobeerd, probleem lijkt wederom in de media converter of zelfs de olt te zitten.
Hi
Hoi
Hi
Hi
Inmiddels weer terug bij af met een knipperend pon lampje
Hi
A
Is er reeds een update daar ik al 1,5 week offline ben?
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.