Mijn internet thuis in Mariënpoelstraat 2334CX in Leiden. mijn buurt die zich bij een andere aanbieder abonneert, vertelde me dat er storingen zijn door wederopbouw. is hetzelfde probleem veroorzaakt ook mijn internet thuis? dank je wel
Hi
Welkom op de Community en dank je voor het delen van je vraag! Ik heb met je meegekeken naar de situatie en zie dat er al het één en andere is gebeurd en aangestuurd vanuit de Klantenservice. Dat is natuurlijk fijn om te horen, zo pakken we de problemen die jij ervaart zo snel mogelijk aan.
Ik zie dat er is gekozen door de Klantenservice om een monteur bij je langs te sturen om ter plekke de situatie te bekijken. Ik vermoed dat dit de zaken een stuk helderder in kaart brengt. Heb je de SMS inmiddels binnen en is het gelukt om een afspraak te maken met de monteur? Ik hoor het graag van je!
ja, eindelijk beantwoordde de klantenservice mijn klacht.
dankje wel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.