internet iptv


Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 24 reacties

Goededag

Ik heb sinds deze week iptv erbij maar krijg geen goede verbinding met het internet?

 

Soms wel en soms niet en als ik dan verbinding heb zegt hij dat ie 1000mbps heeft?

Maar krijg dan een uitroepteken terwijl ze zeggen dat deze verbonden is??

Waar kan dit aan liggen??

 

 

Waqqas 1 jaar geleden

Hallo @Thorry 

Brandt het internet lampje op de Zyxel groen en kan je wel internetten op andere apparaten bekabeld en via de WiFi?

Maak je gebruik van een tv kastje en is deze direct aangesloten op de router of maak je gebruik van de app op de tv en is deze dan bekabeld aangesloten of via de WiFi?

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thorry 

Brandt het internet lampje op de Zyxel groen en kan je wel internetten op andere apparaten bekabeld en via de WiFi?

Maak je gebruik van een tv kastje en is deze direct aangesloten op de router of maak je gebruik van de app op de tv en is deze dan bekabeld aangesloten of via de WiFi?

Reputatie 1

Goededag

Ik heb sinds deze week iptv erbij maar krijg geen goede verbinding met het internet?

 

Soms wel en soms niet en als ik dan verbinding heb zegt hij dat ie 1000mbps heeft?

Maar krijg dan een uitroepteken terwijl ze zeggen dat deze verbonden is??

Waar kan dit aan liggen??

 

 

inderdaad de rest van het internet werkt wel en de wifi!

Tv heb ik ook via jullie dat werkt ook gewoon?

Ik maak inderdaad gebruik van een ander kastje formuler z11

Het heeft wel af en toe gewerkt

Reputatie 1

is er dan een blokkade in de router ?

Reputatie 1

Goededag

Ik heb sinds deze week iptv erbij maar krijg geen goede verbinding met het internet?

 

Soms wel en soms niet en als ik dan verbinding heb zegt hij dat ie 1000mbps heeft?

Maar krijg dan een uitroepteken terwijl ze zeggen dat deze verbonden is??

Waar kan dit aan liggen??

 

 

inderdaad de rest van het internet werkt wel en de wifi!

Tv heb ik ook via jullie dat werkt ook gewoon?

Ik maak inderdaad gebruik van een ander kastje formuler z11

Het heeft wel af en toe gewerkt

het is bekabeld en wifi maar krijg geen internet toegang

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thorry, omdat de IPTV niet van ons is, kan ik geen stabiele verbinding garanderen. Wel heb ik een aantal stappen die misschien kunnen helpen:

 

  1. Reset de Formuler Z11: Probeer de Formuler Z11 te resetten door de stroomkabel los te koppelen, een paar minuten te wachten en de stroomkabel weer aan te sluiten.

  2. Werk de firmware bij: Zorg ervoor dat de Formuler Z11 de nieuwste firmware heeft door naar de website van Formuler te gaan en de firmware te downloaden en bij te werken.

  3. Controleer de netwerkinstellingen: Controleer of de netwerkinstellingen op de Formuler Z11 correct zijn geconfigureerd. Controleer of de instellingen voor IP-adres, subnetmasker, gateway en DNS correct zijn.

  4. Schakel de firewall uit: Als de firewall op de router is ingeschakeld, probeer deze dan tijdelijk uit te schakelen en probeer opnieuw verbinding te maken. (Schakel de firewall wel weer in)

 

Als het bovenstaande niet geholpen heeft, zou je eventueel contact op kunnen nemen met de klantenservice van de Formuler Z11.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Thorry

De router heeft geen blokkade voor iets maar als het om IPTV gaat van een andere leverancier kijk dan ook eens of de IPTV via een mobiele hotspot ook soms wel en soms niet werkt of juist geen problemen?

Reputatie 1

Goededag

Heb alles gereset ook jullie router/modum maar blijf geen internet hebben voor iptv?

Hij zegt dat deze verbonden is met 1000mbps maar blijft zeggen niet verbonden en krijg een uitroep teken?

Heb bij mijn buurman dit aangesloten  en heb daar  wel internet??

Kan dit aan de kabels liggen of toch aan de router/modem?

 

Reputatie 1

als ik de wifi wil inschakelen lukt dat ook niet zegt dat deze geen verbinding met ethernet kan maken??

op de andere apparaten werkt het wifi wel

Reputatie 7
Badge +15

@Thorry 

Dus hij was bedraag aangesloten maar nu verbindt hij ook niet via de WiFi?

Welke router heb je van T-Mobile? En een andere internetkabel kan wel eens helpen

Reputatie 1

hoi waqqes ik heb nog een  huawei hg659 en nog de kabels die ze toen hebben aangesloten?

Reputatie 7
Badge +15

@Thorry

Gebruik 1 van de 2 INT poorten voor internet, de andere 2 zijn niet voor internet.

Verder kan je ook de internetkabel vervangenm

Reputatie 1

@Thorry

De router heeft geen blokkade voor iets maar als het om IPTV gaat van een andere leverancier kijk dan ook eens of de IPTV via een mobiele hotspot ook soms wel en soms niet werkt of juist geen problemen?

krijg ook geen hotspot verbonden 

Reputatie 7
Badge +15

@Thorry

Als je ook niet met de hotspot van je telefoon kan verbinden dan ligt het niet aan de WiFi van de router.

Had je nog gekeken of het Formuler kastje met 1 van de INT poorten is verbonden?

Verder zou je misschien eens de netwerkinstellingen kunnen resetten op de Formuler of een fabrieksreset uitvoeren. Misschien dat de WiFi het daarna wel doet?

Reageer