Skip to main content

Sinds gisteravond kon ik geen gebruik maken van de App op mijn LG Oled televisie.

Eén van de meldingen die ik kreeg was dat er geen verbinding mogelijk was omdat de tijd afweek t.o.v. het modem

 

Zojuist contact gehad met LG en blijkt dat de verbindingsinstelling anders is dan voorheen.

 

Hierbij het stappenplan om de juiste instellingen te kunnen instellen.

 

Stap 1
ga naar Instellingen -> Verbinding of netwerk -> WiFi-verbinding of Bekabelde verbinding -> Geavanceerde instellingen -> IPv6 -> UIT

Stap 2
ga naar Instellingen -> Verbinding of netwerk -> WiFi-verbinding of Bekabelde verbinding -> Geavanceerde instellingen -> Onder in het menu naar “Bewerken” -> Vinkje uitzetten bij automatisch instellen -> DNS-server aanpassen naar 8.8.8.8 -> Klik op “Verbinden’

Stap 3
TV herstarten -> Content store openen -> Eventuele foutmelding weg klikken -> content store heropenen
 

Hi @Jelmer-e

 

Bedankt voor de tip! Ik zie dat je deze ook in het topic over de Draytek hebt gedeeld. Aangezien dat topic  ook dit issue over de LG store behandeld, sluit ik dit topic om het centraal te houden. 

 

Verder: Draytek tijd issue // LG store onbereikbaar.