Skip to main content

Sinds anderhalf week heb ik glasvezel. Overdag ben ik tevreden, maar in de avond is het slecht. Hoge jitter, hoge ping, package loss. Veel geklaag van mijn huisgenoten.
ik was al gewaarschuwd door buurtgenoten dat dit het geval was, meerdere zijn al overgestapt naar de concurrent die de kabel heeft laten aanleggen. En dat gaat wel goed.
Ik zit nog in mijn 2 proefweken, ik denk er over om te annuleren. Of is dit probleem bekend en kan ik op korte termijn een oplossing verwachten?

Ik weet niet op welk netwerk je zit, maar het lijkt op dit probleem

 

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921


Als het na een maand niet verholpen is mag je kosteloos je abonnement annuleren. Heb ik ook gedaan, het probleem is bekend maar ze weten niet hoe ze het oplossen. Ben zelf ook 3 maanden bezig geweest. Succes!


Hi @Maartenw77, je bent inderdaad inmiddels toegevoegd aan het WBA onderzoek. Check het gedeelde topic van @erhard94. Je kunt dit topic het beste in de gaten houden. We zijn samen met KPN druk bezig!


Dank je! Dat ga ik maar eens serieus overwegen!


Reageer