Sinds anderhalf week heb ik glasvezel. Overdag ben ik tevreden, maar in de avond is het slecht. Hoge jitter, hoge ping, package loss. Veel geklaag van mijn huisgenoten.
ik was al gewaarschuwd door buurtgenoten dat dit het geval was, meerdere zijn al overgestapt naar de concurrent die de kabel heeft laten aanleggen. En dat gaat wel goed.
Ik zit nog in mijn 2 proefweken, ik denk er over om te annuleren. Of is dit probleem bekend en kan ik op korte termijn een oplossing verwachten?
Bladzijde 2 / 2
Ik weet niet op welk netwerk je zit, maar het lijkt op dit probleem
https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921
Als het na een maand niet verholpen is mag je kosteloos je abonnement annuleren. Heb ik ook gedaan, het probleem is bekend maar ze weten niet hoe ze het oplossen. Ben zelf ook 3 maanden bezig geweest. Succes!
Hi
Dank je! Dat ga ik maar eens serieus overwegen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.