-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Hallo,
Sinds een vrijdag maken we gebruik van de nieuwste router en wifi-punten. Zojuist valt mijn gehele internet weg, zowel bedraad als Wifi. Het bolletje/kleurtje op de Zyxel modem brandt rood.
Ik heb de router opnieuw opgestart en meerdere dingen geprobeerd.
Hoe kan ik dit probleem helpen? Ik heb internet via glasvezel en vrijdag toen de monteur er was deed alles het wel.
Hi @esmeevmook, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik direct voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Het lijkt erop dat het ONT (het kastje waar het modem op aangesloten is) geen stroom heeft. Zou je de bekabeling kunnen nakijken? Als deze wel aan staat, zou je de volgende vragen dan willen beantwoorden?
- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
- Brandt het Power lampje op de ONT?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Bekijk origineel