Hi @Ismail94, welkom op onze Community!
Ik zie dat je ook al contact hebt gehad met onze online klantenservice. We hebben niet de mogelijkheid om het per direct stop te zetten. Wat ik wel merkwaardig vind is dat het effect heeft op je internetsnelheid, dit zou niet moeten gebeuren.
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.
De instructies hiervoor vind je op onze website.
- Heb je een computer met macOS, kijk dan op deze pagina: https://assets.t-mobile.nl/x/34d729b6bd/handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf.
- Heb je een computer met Windows, kijk dan op deze pagina: https://assets.t-mobile.nl/x/6470cde47c/handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen. Alvast bedankt voor de moeite!
Ik zie dat meer mensen deze ervaring hebben. Is hier nog iets uitgekomen?
Ik zie dat meer mensen deze ervaring hebben. Is hier nog iets uitgekomen?
Blijkbaar niet.
TS reageert al een jaar niet meer.