Skip to main content

Mijn internet doet het niet, het rode lampje bij het wereldbolletje brand. 

Ik heb de helpdesk al gebeld, deze hebben een reboot gedaan en toen deed internet het nog steeds niet. Daarna, na 1 uur en 40 minuten werd de verbinding verbroken terwijl de medewerkster om hulp aan het vragen was. 

Helpdesk terug gebeld, ingestelt dat zij mij opbellen. Dit is inmiddels 1 uur geleden en er is nog niet teruggebeld. 

Wij, mijn vrouw en ik werken vanuit thuis. Mijn vrouw werkt nu via de hotspot van haar werk en dus enorm traag. 

Ik kan via mijn hotspot niet werken want dan is mijn tegoed zo op. 

 

Help!!!!!!

Beste Jason,

Kan je mij ook een ticket sturen zodat ik mijn hotspot op de telefoon kan gebruiken? 

Zie mijn bericht. 

gr. 

Bram 


Hallo @kluitersac 

Heb je een DSL aansluiting of glasvezel?

Heb je gekeken of alle kabels nog correct zijn aangesloten?

DSL kabel vanaf het ISRA naar de DSL poort van je modem of internet kabel vanaf de mediaconverter in de WAN poort van je modem en branden wel alle 6 de lampjes op de mediaconverter?

Er is ook een storing, mogelijk kan het daaraan liggen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/problemen-vast-internet-t-mobile-thuis-326282?postid=1576029#post1576029


Hoi @kluitersac,

 

Op dit moment ervaren enkele klanten problemen met internet, hier houden we je op de hoogte: 7 oktober Thuis internet.

 

Ik sluit daarom dit topic om het centraal te houden in het algemene topic.