Mijn internet doet het nu al 3 dagen niet. Rode lampje van de wereld bol brand constant. Al 5 keer gebeld naar odido die heeft een ticket aangemaakt. 3 dagen verder nog niks over gehoord. Monteur zou mij bellen voor een afspraak is ook niet gedaan. Kan letterlijk niks doen in huis geen tv geen werk, kinderen kunnen geen huiswerk maken. En het is herfst vakantie. Dus iedereen staart naar de muur. In mijn straat is kpn glasvezel aan het graven sindsdien doet mijn internet het niet. Heb ik doorgegeven aan odido maar die neemt me niet serieus. Heb kpn ook gebeld die zegt ik moet odido bellen. Abonnement ga ik sowieso opzeggen maar ondertussen wil ik wel mijn internet waarvoor ik gewoon betaal. Onbegonnen werk
Hi
Achteraf maken wij meteen een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest. Geef mij dan gelijk een seintje via dit topic!
Goedemiddag
ik heb niks aan jullie voucher want heb geen mobiel internet van Odido. Dus zit nog steeds zonder internet. Krijg nu hotspot van mijn kids maar die blijven niet de hele dag naast me hè.
Goedemiddag
ik heb niks aan jullie voucher want heb geen mobiel internet van Odido. Dus zit nog steeds zonder internet. Krijg nu hotspot van mijn kids maar die blijven niet de hele dag naast me hè.
Zelfde probleem hier, start datum 30 Oktober er is toen aan mij beloofd om binnen 1werkdag 1) noodmodem te sturen 2) KPN aan te sturen om reparatie aan straat en/of KPN netwerk doos thuis te repararen. Vandaag geluk gehad om klantenservice Odido te spreken er is toen aan mij verteld dat er tot nu toe niks is ondernomen intern bij Odido. zo jammer en zonde
Ook aan mij is er Beloofd binnen 1 werkdag krijg ik bericht We zijn nu 4 dagen verder. Heb het abonnement vanmorgen opgezegd en wil sowiso mijn kosten terug. Ik betaal voor een dienst die ik niet geleverd krijg.
Ook aan mij is er Beloofd binnen 1 werkdag krijg ik bericht We zijn nu 4 dagen verder. Heb het abonnement vanmorgen opgezegd en wil sowiso mijn kosten terug. Ik betaal voor een dienst die ik niet geleverd krijg.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen ook ik wil van mijn abbo af op deze manier ?
Ik kon al opzeggen omdat mijn contract al meer dan een jaar oud is. Maar ik ben er mee bezig om per direct ervan af te zijn en niet tot 1 december. Want ik krijg de diensten toch niet waarvoor ik betaal. Dus die maand opzegtermijn is onnodig als ik toch geen internet heb. En ik bel ze dagelijks 2 keer in de hoop dat er een monteur van Verweggistan komt. Blijkbaar is er maar 1 monteur in dienst bij odido
Hoi
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.