Skip to main content

Hallo,

Ik heb al tijden last van internet dips. ook al meerdere malen over gebeld, data en tijden opgeschreven. vervolgens krijg ik na een week een mailtje dat het is opgelost. als ik daarop vreaag wat er is gedaan. val ik bijna van mn stoel!!! er is helemaal niks gedaan, zegt de medewerker (want we konden geen fouten vinden). Ik heb van het weekend om te proberen mn internet snelheid verhoogd. Maar ook dit doet natuurlijk helemaal niks.

Ik heb ondertussen wel screenshots van de Dips kunnen maken tijdens meetings. 

Hallo @eddiexxl 

Gebruik je de Zyxel router of eigen apparatuur?

Test je ook bekabeld op de router en zit hier een switch tussen of niet?

De kabel tussen mediaconverter en router vervangen kan je ook proberen.

Hallo @eddiexxl 

Gebruik je de Zyxel router of eigen apparatuur?

Test je ook bekabeld op de router en zit hier een switch tussen of niet?

De kabel tussen mediaconverter en router vervangen kan je ook proberen.

Hallo,

Ik gebruik gewoon de Zyxel router.

Ja hier zit idd een switch tussen (een nieuwe). maar ook via wifi heb ik er last van!

Die kabel heb ik nog niet vervangen. Dat wil ik best nog proberen ald Odido die wilt opsturen?!

Trouwens, wat ik eigenlijk wil, en dat heb ik ook wel aangegeven bij de Odido medewerker, is dat ik graag serieus genomen wil worden, en dat ze gewoon een monteur sturen om de boel hier te checken

Hi @eddiexxl, dank voor dit topic! Ik zie dat het eerdere onderzoek is gesloten omdat er bekabeld geen probleem is gemeten na een periode monitoring. Ik wil jou daarom eerst vragen om de switch te verwijderen en de verbinding te testen rechtstreeks op het modem. Merk je nu ook onderbrekingen? Of merk je dat zonder switch alleen draadloos?

Reageer