Ik heb aangegeven bij t-mobile 11 dagen geleden dat mijn internet slecht is en dat ik veel ping spikes en vaak disconnects heb op discord waardoor ik school niet goed kan volgen. ze vertellen mij een mail te sturen naar de klantenservice met de fotos van ipconfig, taakbeheer, speedtest. dit heb ik gedaan en ik krijg een mail dat ik na 6 dagen zou worden gebeld dit is niet gebeurd het is nu al 10 dagen geweest ik ben niet gebeld ik heb ook geen sms ontvangen ze hebben geen contact proberen op te nemen over de vertraging. Ik heb ze dus weer gebeld zelfs de medewerker vind het raar dat het nog steeds niet is opgepakt door de experts. ze verteld me dat ik 1 week unlimited data krijg maar die ontvang ik ook niet?
ik zit nu al 11 dagen met echt slechte internet.
Het ligt niet aan mijn pc want het is precies dezelfde op mijn broer zn computer en ik heb alle apps dicht gedaan en de kabel direct aangesloten met de modem. precies de zelfde slechte speed
desktop speedtest ook geen verschil beetje hogere upload speed maar verder niks anders
hier zie je snelheid die ik behaal en ik hoor 1gb te krijgen. ook vertelde de medewerker mij dat er een verschil van 50mb mag zijn ik heb zelfs nooit 950-950 behaald.