Wij zouden op 21 december overstappen van KPN naar Odido. We hadden nog extra contact gehad om te vragen of het internet het dan ook echt zou doen vanwege ons werk waarop het antwoord ja was. Het is 21 december: de gideon komt 4 uur te vroeg maar dat is niet erg. Hij sluit alles snel aan maar ziet een rood lampje. Heeft het erover dat de overstap met KPN naar Odido niet goed was en dat er een extern bedrijf iets moest omzetten. Dit zou dezelfde dag gebeuren en wij zouden hiervoor gebeld worden. Dit is niet gebeurd. De volgende dag bellen wij weer en gebeurd, is er weer een belofte dat wij gebeld worden, en wordt deze weer niet na geleefd. Na dit een aantal dagen gehad te hebben zijn we nu aangekomen op 28 december. Al heel wat dagen zonder internet van odido, met nog internet van Kpn( kunnen wij geen gebruik van maken want moesten we de modem terugsturen(dit wil niemand voor ons betalen deze dagen”) door slecht omgezet netwerk overstapservice van odido. Vandaag bellen wij weer en moesten we maar zelf achter iedereen aan bellen van de klantenservice. We worden alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Terwijl wij hebben gekozen voor overstapservice. Er is nog steeds geen oplossing en wij kunnen niet goed aan ons werk. Kan iemand ons eindelijk uit de brand helpen
Hi
Ben je al voorzien van Unlimited Data op je mobiele telefoon? Als je een abonnement bij ons of Ben hebt, kan ik dit zo voor je regelen. Wil je dit? Stuur mij dan een privébericht!
.
Hoi
Daarom rest mij niks anders dan je een hele fijne jaarwisseling en een erg mooi 2024 toe te wensen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.