Skip to main content
Beantwoord

Internet abonnement opzeggen

  • 3 July 2024
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Beste Odido,

Ik wil mijn internet abonnement opzeggen. Ik heb al gebeld maar na twintig minuten in de wachtrij vond ik het wel welletjes. Volgens mijn contract en wettelijk gezien mag ik dit contract maandelijks opzeggen, dus bij deze. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Koozie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Koozie 

Het abonnement opzeggen kan op twee manieren, namelijk telefonisch of schriftelijk.
Als je het schriftelijk wilt doen:

Je contract opzeggen met een brief? Dat kan. Het duurt iets langer tot we je aanvraag hebben verwerkt, maar de datum van je verzoek blijft de opzegdatum. Stuur je brief dan naar:

Odido Service bv
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Het is handig als je de brief aangetekend verstuurd. Zo weet je zeker dat je brief goed bij ons aankomt. In de brief zet je in ieder geval:

  • Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten

  • Adres, postcode en woonplaats

  • Telefoonnummer

  • Klantnummer (vind je in Mijn Odido)

  • Geboortedatum

  • Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt

  • Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)

  • Welke diensten je wil opzeggen

  • De reden dat je opzegt

Het hier melden op de community is niet de juiste manier.
Je zult dus even langer geduld moeten hebben aan de lijn, of het schriftelijk doen.

Reputatie 7
Badge +14

@Koozie Vergeet de maand opzegtermijn niet. 
Je kan ook overstappen in dat geval kan je gebruik maken van de overstap service nieuwe provider. (Vraag het wel eerst goed na)

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Koozie, jammer dat je Odido wil verlaten, mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen om je meer bij ons te laten genieten dan regel ik dat heel graag voor je! 😃 Ook is het mogelijk om je contract te verlengen via 0800-0092 in combinatie met een verleningskorting.

Daarentegen wil ik je wens niet in de weg zitten. Om je abonnement op te zeggen raad ik je aan om mij via een privébericht de volgende gegevens door te sturen:

  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
  • Per welke datum je het abonnement wil opzeggen. Houd hierbij rekening dat we een maand opzegtermijn hanteren.
Met deze gegevens kan ik meteen voor je aan de slag om het abonnement op te zeggen.

Hoi @Koozie, jammer dat je Odido wil verlaten, mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen om je meer bij ons te laten genieten dan regel ik dat heel graag voor je! 😃 Ook is het mogelijk om je contract te verlengen via 0800-0092 in combinatie met een verleningskorting.

Daarentegen wil ik je wens niet in de weg zitten. Om je abonnement op te zeggen raad ik je aan om mij via een privébericht de volgende gegevens door te sturen:

  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
  • Per welke datum je het abonnement wil opzeggen. Houd hierbij rekening dat we een maand opzegtermijn hanteren.
Met deze gegevens kan ik meteen voor je aan de slag om het abonnement op te zeggen.

Thxs Cal

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan @Koozie! 😄 Ik heb zojuist op je privébericht gereageerd en je kan in het privébericht meer details over de opzegdatum lezen. Geef het gerust aan als je nog met andere vragen zit, zoals je merkt helpt de Community je graag!

Reageer