Ik kom van t-mobile af met t-mobile thuis. Nu heb ik een odido account gemaakt, hierin wil ik mijn abonnement koppelen. Dat lukt niet.
ik kies Bestaand abonnement toevoegen
dan Internet
dan voer ik postcode en huisnummer in
Dan geboortedatum
Ik ontvang een code, die vul in
dan komt er in beeld:
Meerdere keren geprobeerd, helaas
ook helpdesk hiervoor gebeld, er zou toen een storing zijn. Maar dit is nog steeds
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Marijnvanbraak, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Ook ben ik benieuwd of je al een My T-Mobile account had, want met deze gegevens zou je moeten kunnen inloggen op Mijn Odido en dan hoef je geen nieuw account aan te maken. Laat je me weten of het gelukt is? Groetjes, Ishana
Hoi @Marijnvanbraak, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Ook ben ik benieuwd of je al een My T-Mobile account had, want met deze gegevens zou je moeten kunnen inloggen op Mijn Odido en dan hoef je geen nieuw account aan te maken. Laat je me weten of het gelukt is? Groetjes, Ishana
het e-mail waar het abonnement op stond was een @t-mobilethuis.nl adres waar ik niet meer in kwam, via de helpdesk is dit verandert naar een ander e-mailadres.
Met dat nieuwe e-mailadres heb ik een nieuwe wachtwoord opgevraagd. En nu kan ik inloggen en zie ik mijn abonnement. Het is dus gelukt, bedankt!
Hallo Odido,
Ik kom van t-mobile af met t-mobile thuis. Nu heb ik een odido account gemaakt, hierin wil ik mijn abonnement koppelen. Dat lukt niet.
ik kies Bestaand abonnement toevoegen
dan Internet
dan voer ik postcode en huisnummer in
Dan geboortedatum
Ik ontvang een code, die vul in
dan komt er in beeld:
Meerdere keren geprobeerd, helaas
ook helpdesk hiervoor gebeld, er zou toen een storing zijn. Maar dit is nog steeds
Goedemiddag,
ik heb dus hetzelfde probleem, onder T-Mobiel was mij. Tv en internet abonnement zichtbaar op de site en App. Maar nu zie ik alleen nog maar mijn mobile nummers. Kunt u mij hierbij helpen, want ik wil een aanpassing doen in mijn tv en internet abonnement. Groet, Wim Ubbink
@wimU Als de moderators weer aanwezig zijn wordt je geholpen. Bij de meeste klanten zit het in een ander e-mailadres
Lees mijn onderschrift dat werkt straks sneller voor de moderators.
MVG
Hoi @wimU, is het abonnement gekoppeld of lukt de koppeling zelf niet en krijg je de foutmelding te zien?
Hoi Jason, ik zie mijn Thuis abonnement helemaal niet meer en als ik het probeer te koppelen krijg ik de foutmelding
Hi @wimU, ik zie dat je oude abonnement gekoppeld is. Ik heb dat abonnement voor je ontkoppeld. Zou je via de browser je abonnement opnieuw kunnen koppelen? Als het goed is moet het nu werken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.