Goedendag, aanvragen datum :05-11-2019 Hoelang duurt het voordat een aanvraag is verwerkt?
Hallo
Heb je DSL of Glasvezel besteld?
Bij de aanvraag kon je al een gewenste datum kiezen om aangesloten te worden.
Na je bedenktijd ontvang je bericht met een installatiedatum, bij DSL en glasvezel werken de diensten op die dag.
Glasvezel besteld
leverdatum vrijdag 06-2019
Zoals je weet heb je 14 dagen bedenktijd. We starten over -28 dag(en) de aanvraag van de diensten voor bij jou thuis
Eerst mogelijke leverdatum
Wij doen er alles aan om te zorgen dat je diensten op de eerst mogelijke leverdatum (rond vrijdag 06 december 2019) geleverd kunnen worden. LET OP: dit is nog niet je installatiedatum, deze vind je binnenkort hier.
Bedenktijd
We snappen dat je staat te trappelen om T-Mobile Thuis te gebruiken, maar je krijgt eerst 14 dagen bedenktijd. We denken niet dat het nodig is. Toch? Na je bedenktijd ontvang je meer informatie over de installatie bij jou thuis.
Vervolgstappen
-
T-Mobile Thuis bestelling
T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren.
-
Installatie-afspraak
Guidion neemt na bedenktijd contact met je op om een afspraak te maken voor de installatie van T-Mobile Thuis
-
T-Mobile Thuis Installatiepakket
Het Installatiepakket wordt tussen 4 en 7 dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd.
-
Installatie
Het is zover! De monteur komt bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren
-
T-Mobile Thuis geactiveerd
Je kunt nu genieten van T-Mobile Thuis. Veel plezier!
14+28=42 dag geleden aangevraagd !!!!
Hallo
Er gaat hier duidelijk iets niet goed met je glasvezel internet aanvraag.
Ik zal eens kijken of ik een thuis moderator kan wijzen op dit topic.
Dank je wel
Wachten op jou die me zal helpen
Niemand helpt mij
Niemand helpt mij
Hey
Er gaat spoedig een Thuis moderator aan de slag met je case / aanvraag.
Meer kan ik helaas op dit moment niet voor je doen.
Hartelijk dank voor het helpen. Ik hoop dat het probleem zo snel mogelijk is opgelost
Hi
Hoi,Brian Heel erg bedankt dat je me eindelijk hebt geholpen.
Hoi,Brian,gelukkig nieuwjaar.
Nog steeds geen nieuws
Zoals je weet heb je 14 dagen bedenktijd. We starten over -43 dag(en) de aanvraag van de diensten voor bij jou thuis
Eerst mogelijke leverdatum
Wij doen er alles aan om te zorgen dat je diensten op de eerst mogelijke leverdatum (rond vrijdag 06 december 2019) geleverd kunnen worden. LET OP: dit is nog niet je installatiedatum, deze vind je binnenkort hier.
Bedenktijd
We snappen dat je staat te trappelen om T-Mobile Thuis te gebruiken, maar je krijgt eerst 14 dagen bedenktijd. We denken niet dat het nodig is. Toch? Na je bedenktijd ontvang je meer informatie over de installatie bij jou thuis.
Vervolgstappen
-
T-Mobile Thuis bestelling
T-Mobile Thuis is besteld. Vanaf nu is het de beurt aan T-Mobile Thuis om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren.
-
Installatie-afspraak
Guidion neemt na bedenktijd contact met je op om een afspraak te maken voor de installatie van T-Mobile Thuis
-
T-Mobile Thuis Installatiepakket
Het Installatiepakket wordt tussen 4 en 7 dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd.
-
Installatie
Het is zover! De monteur komt bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren
-
T-Mobile Thuis geactiveerd
Je kunt nu genieten van T-Mobile Thuis. Veel plezier!
Hoi
Goedemorgen en beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad!
Jouw aansluiting is behoorlijk vertraagd, zoals je zelf inmiddels al weet natuurlijk. Op sommige ODF (ons eigen Fiber-netwerk) locaties zijn momenteel geen poorten meer beschikbaar om klanten aan te sluiten. Aanvragen voor de uitbreidingen worden gedaan. Dit betekent dat er geen aansluitingen meer beschikbaar zijn in de wijkkast. Het is nog onbekend wanneer deze worden uitgebreid. Het spijt me oprecht dat ik je dit mededeel, maar ik wil wel eerlijk naar je zijn. Wanneer er wel uitbreiding mogelijk is, zul je zelf een seintje van ons krijgen. Heb je tot die tijd de beschikking over een internetverbinding?
Beste Dames,Heren
Nog steeds geen goed nieuws over aansluiting =70 dagen???????????????
Hey
70 dagen is wel erg lang misschien heeft een Moderator nog een alternatief?
?????????
Hey
Ik had je graag een gewenste oplossing willen geven. Tot op heden heb ik jammer genoeg geen positief nieuws te melden betreft de oplevering. Zodra er weer poorten beschikbaar zijn, zetten we automatisch alles in gang om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Bedankt voor je geduld!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.