Skip to main content

Hoi,

Ik zit midden in mijn verhuizing en wil zo snel mogelijk een afspraak maken met de monteur om mijn internet aan te sluiten. Ik weet alleen niet zeker waar mijn internet aansluiting zit, het enige waar ik aan kan denken is het contact zoals in de foto hieronder. Is dit het of moet ik verder zoeken? Alvast bedankt! 

Hallo @StefanoSuurling 

Kun je ook eens kijken in de meterkast bijvoorbeeld of ergens anders in huis?

De aannemer had eerst moeten komen om een glasvezelaansluitpunt te plaatsen maar kan je niet kiezen voor 'weet ik niet'? Het kan ook zo zijn dat de vorige bewoners geen toestemming hebben gegeven voor een aansluiting. De Guidion monteur moet dan eerst constateren dat er geen aansluiting is.

Hallo @StefanoSuurling 

Kun je ook eens kijken in de meterkast bijvoorbeeld of ergens anders in huis?

De aannemer had eerst moeten komen om een glasvezelaansluitpunt te plaatsen maar kan je niet kiezen voor 'weet ik niet'? Het kan ook zo zijn dat de vorige bewoners geen toestemming hebben gegeven voor een aansluiting. De Guidion monteur moet dan eerst constateren dat er geen aansluiting is.

Bedankt voor de snelle reactie,

Ik heb ook in de meter kast gekeken maar ik kon niets vinden wat leek op een internet aansluiting. Het is ook een gedeelde meter kast op de galerij van mijn woning, dus het lijkt mij ook dat de aansluiting niet daar zit toch?

Ik heb ook inderdaad de optie om aan te geven dat ik niet weet waar de aansluiting zit, maar ik wou het eerst even voor de zekerheid hier vragen. Dus ik kan altijd nog contact opnemen via die route.

@StefanoSuurling 

Ik denk dat het beste is om aan te geven weet ik niet en dan zal de monteur wel kijken en eventueel vervolgstappen nemen.

Reageer