Beantwoord
Internet aanpassen van DSL naar Glasvezel
Ik heb thuis internet via DSL. Nu wil ik mijn internet abonnement aanpassen naar glasvezel, Voor snellere en stabielere verbinding. Heb aansluiting voor glasvezel en al eerder eens internet via glasvezel gehad.
Gebeld met klantenservice en aangegeven dat wil verlengen, maar wel van DSL naar glasvezel wil. Volgens klantenservice van t- mobile was dit niet mogelijk al heb ik glasvezelaansluiting in meterkast. Klopt dit?
Gebeld met klantenservice en aangegeven dat wil verlengen, maar wel van DSL naar glasvezel wil. Volgens klantenservice van t- mobile was dit niet mogelijk al heb ik glasvezelaansluiting in meterkast. Klopt dit?
Beste antwoord door Marcel MCi
Hallo EvLaar,
Het ligt eraan welke glasvezelaansluiting in het huis aanwezig is, en dat is weer afhankelijk van het gebied waarin je je bevindt. Heb je de postcode check bij T-mobile gedaan?
Heb je een aansluiting van KPN / Reggefiber dan is T-mobile wel mogelijk, heb je een aansluiting van Cif / Cogas (zie afbeelding) dan is T-mobile meestal niet mogelijk.
Mvg. Marcel
Bekijk origineelHet ligt eraan welke glasvezelaansluiting in het huis aanwezig is, en dat is weer afhankelijk van het gebied waarin je je bevindt. Heb je de postcode check bij T-mobile gedaan?
Heb je een aansluiting van KPN / Reggefiber dan is T-mobile wel mogelijk, heb je een aansluiting van Cif / Cogas (zie afbeelding) dan is T-mobile meestal niet mogelijk.
Mvg. Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.