Hello,
Het internet werkt de tweede dag niet. Help alstublieft dit probleem op te lossen.
alvast bedankt voor uw hulp!
Groeten, Inna
Hello,
Het internet werkt de tweede dag niet. Help alstublieft dit probleem op te lossen.
alvast bedankt voor uw hulp!
Groeten, Inna
Hallo
Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en gaat de internetkabel naar de blauwe WAN poort van je router?
Je kunt ook kijken in je Odido account bij storingen of er een storing bekend is op je adres.
Hallo Waqqas,
Dank u voor bericht.
Ik heb een glasvezel. Op de mediaconvector branden alle lampjes, behalve “Alarm”. Ja, de intreintkabel is bevestigd aan de blauwe poort van de router.
Hallo
Er was gisteren een storing op het Delta netwerk maar inmiddels zijn de meeste klanten weer online, indien het bij jou nog steeds niet werkt na het herstarten van de Delta ONT dan kan je je melden in dit topic:
https://community.odido.nl/algemeen-490/opgelost-problemen-met-de-vaste-internetverbinding-367254
Ik zie dat velen hetzelfde probleem hebben! zoals ik begreep - je kunt de modem op afstand resetten! en het hielp. Kunt u dit voor mij doen? Je kunt me niet bellen! Ik moet werken en zonder intrenet is het onmogelijk.
Laat je mij weten of het nog nodig is en of je wilt dan ik het voor je doe? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Ik deed alles volgens de instructies. Het werkte echter niet. Geen verandering. Ik heb uw hulp nodig
Bedankt voor je inspanningen!
We verwachtten dat het internet zou uitkomen. Helaas werkt het niet. Het werkt niet…
Help alstublieft!!!
Het internet werkt niet! Al het advies dat jullie hebben gegeven helpt niet!
Het zou niet zo moeten zijn! Je stuurt me naar de gemeenschap. Maar het heeft geen zin. Want ook daar kan niemand me helpen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen?
Bel dan morgen de klantenservice zodat ze een ticket kunnen aanmaken. Dan kan de technische dienst ernaar kijken en eventueel een monteur langssturen.
Bel dan morgen de klantenservice zodat ze een ticket kunnen aanmaken. Dan kan de technische dienst ernaar kijken en eventueel een monteur langssturen.
...en dan stuurt Odido een monteur aan die pas Maandag komt.
Heeft mevrouw het hele weekend geen internet.
Stuur mij dan een DM. Je kan dan tijdelijk een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval tot de monteur komt internet
Goedemorgen.
Het internet werkt niet.
Je telefoonnummer werkt niet!
08000092
+31624001200
Internet werkt al voor de derde dag niet. Stuur alsjeblieft mij een monteur!!! Help alsjeblieft het probleem op te lossen!!!!
Goedemorgen Cristian,
ja, ik heb mobiel abonnement van Odido.
mijn nummer is:
XXXXXXXX
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Stuur mij een dm
dan geef ik je gratis internet op je telefoon. Vraag je omgeving hoe je een hotspot maakt om tv te kijken als dat nodig is
zet nooit openbaar je telefoonnummer of privé gegevens openbaar
Christien, bedankt voor je advies.
Verwijder alsjeblieft mijn bericht met mijn telefoonnummer.
Ik ben al in een soort van totale wanhoop en verwarring. Het gebrek aan internet heeft de afgelopen dagen echt verpest.
Je telefoonnummer werkt niet!
08000092
+31624001200
Hoi
Wat bedoel je hiermee? Als ik deze nummers bel kom ik gewoon bij Odido uit. Als je mobiele telefoon niet werkt, gebruik dan even een andere telefoon. De klantenservice zal eerst samen met jou wat testen doen en als ze het niet op kunnen lossen een ticket voor de technische dienst aanmaken. Met de oplossing van
Met mijn telefoon gaat het goed. Ik heb geen andere telefoon. Kan ik vragen of de service me terugbelt? Is dat mogelijk?
Nee, er wordt niet naar klanten gebelt, maar je zegt dat het met je telefoon goed gaat? Wat hoor je dan als je belt naar 0800 0092?
Ervaar je deze problemen alleen op de wifi? Wil je mij meer vertellen, lukt het bijvoorbeeld niet om te verbinden of ben je wel verbonden, maar werkt het niet?
Ik verneem het graag, zodat ik gericht met je kan mee zoeken naar een werkende oplossing!
Ik hang net op. Ik hoor stilte.
Ik kan de code die Christien me gaf niet sms'en. Misschien is er echt iets mis met mijn telefoon.
Vertel me alsjeblieft - waar kan ik terecht om mijn internetprobleem op te lossen? Dit is onmogelijk via de telefoon.
Blijkbaar werkt je verbinding gewoon volgens de moderator.
Als je op de eerste foto’s kijkt zie je ook dat INTERNET lampje groen is. Maar WIFI staat uit.
Dus he gebruikt de router met apparatuur die met kabels is aangesloten? b.v. een computer? Die zou het gewoon moeten doen.
Eric,
Uw collega Teresa heeft me in één minuut geholpen! Ze bracht de wijzigingen op afstand aan en mijn wifi begon te werken.
Teresa! Je bent de beste!!!
De code is nu verlopen maar ook niet meer nodig nu!
Gelukkig ben je nu weer online
Fijn weekend
Cristien,
Heel erg bedankt!
Fijn weekend
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.