Skip to main content

mijn thuis internet ishelemal gestopte, als geprobeerd maar lukt me niet ook opnieuw laat starten werkt niet en nu krijg ik te zien dat ik moet inloggen op mijn modem maar hoe kan ik dit doen?

Hallo @Tarek 

Brand het wereldbolletje op de modem/router rood?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van je router?

Heb je ook in je My T-Mobile account onder meer bij storingen gekeken of er een storing bekend is op jouw adres?

Hiervoor hoef je niet in te loggen op de router want er is dan een probleem met de verbinding.

Ik heb glazv

Hallo @Tarek 

Brand het wereldbolletje op de modem/router rood?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van je router?

Heb je ook in je My T-Mobile account onder meer bij storingen gekeken of er een storing bekend is op jouw adres?

Hiervoor hoef je niet in te loggen op de router want er is dan een probleem met de verbinding.

Ik heb glasvezel en lampjes zijn groen behalve van WAN knipperen rode, 

En op de modem alamaal groen behalve internet en usb lampjes zijn rode

Ik heb glasvezel en lampjes zijn groen behalve van WAN knipperen rode, 

En op de modem alamaal groen behalve internet en usb lampjes zijn rode.

En volgens me heb alles geprobeerd doet niet ook heb ik opnieuw gereserten daroom moet ik opnieuw inloggen op de modem maar lukken me niet.

Reageer