Skip to main content

Hallo,

wij zitten zonder internet. Nu is dat anno 2023 eigenlijk niet te doen. Ons huis is slim en nu werkt er dus niks meer zoals het zou moeten.

gebeld met T-mobile en zeggen ze dood leuk. Ja ik kan uw lijn meten tot de wijkkast verder niet. Ga het door zetten aan de technische dienst. Dan gaat het 5 dagen duren en dan zullen ze waarschijnlijk een monteur naar de kast sturen. 
is dit normaal. 
wie kan me helpen 

Hoi @james-emmen 

Wat vervelend voor je. Als de eerste lijn je probleem niet kan oplossen maken zijn een ticket voor de technische dienst. Die kunnen meer zien en doen en wellicht kunnen zij het probleem al oplossen.  De doorlooptijd daar is maximaal 5 werkdagen waarna zij het hebben opgelost of een oplospartij hebben aangestuurd. Dat kan een monteur zijn die de aansluiting bij jou thuis komt bekijken of de netbeheerder die verantwoordelijk is voor het stuk tussen jouw huis en de centrale apparatuur. 

Dit proces kan helaas niet sneller. Daarom biedt t-mobile een alternatieve verbinding via mobiele sim. Als je een T-Mobile,  Ben of Tele2 simkaart hebt kun je een echt unlimited mobiele datavoucher krijgen voor 7 dagen. Een moderator kan je die verstrekken als je wilt.


Reageer