Hoi @OscarKnijff ,
Dank je wel voor je bericht! Excuses voor het ongemak. Het probleem met de factuur is bij ons bekend en we hebben ervoor gezorgd dat dit niet meer voorkomt. We zullen het teveel betaalde bedrag netjes verrekenen met de volgende factuur.
Ook kijk ik graag met je mee naar de vergoeding van de periode dat jij problemen hebt ervaren met de verbinding. Nu begrijp ik dat deze in orde zal worden gemaakt? Zo niet, dan ga ik dit direct voor je doen. Ik hoor het graag van je!
Hi @Boris, bedankt voor je terugkoppeling.
Ik zie de correctie volgende maand (of de maand daarop) wel op de factuur.
De compensatie is eind oktober/begin november vorig jaar beloofd. Daar heb ik niets meer van vernomen. Ik kan me voorstellen dat het in november of december nog niet op de factuur verwerkt zou zijn, maar ik denk dat er nu wel ruim de tijd is geweest om de compensatievergoeding met de factuur te verrekenen. Als jij hier nog aandacht aan kan schenken, heel graag.
Met vriendelijke groet, Oscar
Hi @OscarKnijff, het is geregeld hoor! Het zal, net als de compensatie voor de ontbrekende korting, op de factuur van februari verschijnen. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. Voor nu nog veel plezier met ons internet gewenst.