Mijn internet thuis is 1 week voor het afgesproken datum stopgezet… en kan er volgens de klantenservice geen “reanimatie” worden gericht op de actie die uitgevoerd zijn.
12 mei gaan wij verhuizen naar een nieuw adres. Wij hebben daarom gebeld naar T-Mobile om aan te geven dat ik niet zonder internet mag zitten aangezien ik vanuit huis werk bij mijn nieuwe baan. Dus hebben we afgesproken dat op het moment dat ik verhuisd ben, dat ik gelijk internet heb.
Vanochtend wordt ik wakker om te zien dat ik geen actieve verbinding heb, thuis internet en TV zijn beide offline. Ik bel naar de klantenservice die dan aangeven dat het fout bij hun ligt en dat dit normaal gesproken niet voorkomt. Vervolgens vraag ik of ze dit terug kunnen draaien en krijg ik als antwoord dit is helaas niet mogelijk..
Nu zit ik tot 12 mei zonder internet, een boze teamleider en kan ik met de trein in deze coronacrisis naar kantoor gaan om daar beperkt te kunnen werken.
Nu hoop ik dat jullie 12 mei wel gewoon alles goed op orde hebben en de installatie op het nieuwe adres vlekkeloos verloopt.
Oja.. ik krijg van de klantenservice als compensatie ook nog eens onbeperkt 4G op mijn mobiel vergoed. Terwijl ik al een abonnement heb met onbeperkt internet en bellen (bij T-Mobile)
Wel slecht geregeld voor een vaste klant die het complete pakketje van T-Mobile maandelijks betaald. (Thuis internet, TV en 2 mobiele abonnementen met onbeperkt internet).
Ik hoop dat jullie nog met een andere oplossing komen want “het is onze fout maar wij kunnen er helaas niks aan doen” heb ik vrij weinig aan.