Goedemiddag allemaal,
Bij mijn overstap had ik reeds aangegeven dat mijn VDSL verbinding via mijn vorige aanbieder (NLE) erg slecht was. Huis is 8 jaar oud, alles is toen nieuw aangelegd. In 2010 behaalde ik via VDSL snelheden van zo'n 23 mbit (Telfort). Twee jaar geleden bij Vodafone Thuis/T-Mobile thuis zo'n 19 mbit download. Vorig jaar met NLE (KPN whitelabel) kreeg ik te maken met instortende waardes. De lijn is meerdere malen gereset. Dan had ik weer zo'n 20 mbit download voor een aantal dagen, waarna de snelheid weer instortte naar zo'n 12 mbit.
Bij het aanmelden had ik moderator Sander al gewaarschuwd 😉 in dit topic: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/welk-netwerk-wordt-gebruikt-bij-dsl-van-t-mobile-thuis-296672/index2.html#post1433924
Nu weet ik dat mijn modem nog in aan het intrainen is, maar het ziet er al weer slecht uit. Op de dag van aansluiting had ik zo'n 17mbit download, nu nog maar 12mbit.
@Sander, ik vrees dat je binnenkort aan de slag moet voor me ;)
Bladzijde 3 / 3
Hoi @Fred_M
Ik snap je punt rondom de factuur. Ik heb de herinnering dan ook voor je uitgezet. Hier zal je geen bericht meer over ontvangen.
Super nieuws! Pair bonding bieden we helaas niet aan, maar prima dat jouw verbinding nu eindelijk in orde is. Balen dat wij het niet konden regelen, maar jouw ervaring gaat uiteindelijk boven alles. Het heeft dan even mogen duren, maar ik ben echt opgelucht dat het nu dan eindelijk de goede kant opgaat!
Ik snap je punt rondom de factuur. Ik heb de herinnering dan ook voor je uitgezet. Hier zal je geen bericht meer over ontvangen.
Super nieuws! Pair bonding bieden we helaas niet aan, maar prima dat jouw verbinding nu eindelijk in orde is. Balen dat wij het niet konden regelen, maar jouw ervaring gaat uiteindelijk boven alles. Het heeft dan even mogen duren, maar ik ben echt opgelucht dat het nu dan eindelijk de goede kant opgaat!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.