Installatie Guidion

  • 26 January 2024
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Begin augustus 2023 kwam er iemand aan de deur om mij de. Abonnement bij t-mobile voor glasvezel internet, leuke aanbieding, overstapservice geregeld door t mobile. En ik wacht nog steeds. Begin januari mijn installatie pakket ontvangen een week later kwamen 2 monteurs om de glasvezel naar binnen te leggen en nu wacht ik nog steeds... Al bijna 7 maanden. Ik vind het echt niet leuk meer! Hoe kom ik in contact met Guidion want met de chatbot van Odido schiet je ook niets op en hang alleen maar lang aan de telefoon en spreek niemand. Mijn geduld raakt op. Zeker met een advertentie van Haastmakers of haastpakkers...

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Sabrine83, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst voor ons glasvezelnetwerk, ik zie je er graag van genieten! 😃 Omdat het een geheel nieuw netwerk is zitten er een hoop haken en ogen aan de aanleg en kost het een hoop werk. Als ik het goed begrijp is nu de glasvezelkabel bij je naar binnen gebracht maar is er nog geen glasvezelaansluiting? De aannemer zal je binnenkort contacteren voor een afspraak om ook een glasvezelaansluiting te maken. Zodra dit is gelukt geven ze ons een seintje en schakelen wij proactief Guidion voor je in.

Wij houden het voor je in de gaten en zodra de aannemer klaar is zorgen wij ervoor dat Guidion snel jouw kant op komt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sabrine83, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst voor ons glasvezelnetwerk, ik zie je er graag van genieten! 😃 Omdat het een geheel nieuw netwerk is zitten er een hoop haken en ogen aan de aanleg en kost het een hoop werk. Als ik het goed begrijp is nu de glasvezelkabel bij je naar binnen gebracht maar is er nog geen glasvezelaansluiting? De aannemer zal je binnenkort contacteren voor een afspraak om ook een glasvezelaansluiting te maken. Zodra dit is gelukt geven ze ons een seintje en schakelen wij proactief Guidion voor je in.

Wij houden het voor je in de gaten en zodra de aannemer klaar is zorgen wij ervoor dat Guidion snel jouw kant op komt! 

Reageer