Vandaag monteur langs geweest voor de installatie van tmobile (zyxel t-50). Monteur gaf aan dat het 2 uur kon duren voordat het internet het deed. Nu 6 uur later brand nog steeds het wereldbolletje rood en geen WiFi en/of tv verbinding… hoe nu verder?!
Goedemorgen
Goedemorgen
Hoi
Klopt inderdaad! Gelukkig is de wachttijd voor een monteur maar 2 weken. Dus hebben we 3 weken na installatie al internet. Het enige wat we nu nog kunnen doen is afwachten tot iemand's afspraak uitvalt.
Kunnen jullie niet gewoon de nieuwe hardware sturen zodat ik (stiekem) zelf de twee kabeltjes voorzichtig in de nieuwe mediaconverter kan prikken? Het is nou niet echt rocketscience wat de 1e monteur hier kwam doen…
(De lichtconnectie was al goed, dus ik hoef niet aan de andere aansluitingen te klooien)
Het was uiteindelijk een gebroken kabeltje. Nu gelukkig aangesloten op TM netwerk. Hopelijk deze valse start snel vergeten....
Hier precies hetzelfde probleem. Vorige week dinsdag monteur geweest en het werkt nog steeds niet. Voor mobiel en laptop is de hotspot redelijk, maar heel beperkt. Voor de rest kun je niks gebruiken. Volgens TM moet de monteur binnen 3 werkdagen een afspraak gepland hebben, maar dat is nu al bijna 5 werkdagen. Blijkbaar toch niet de juiste keus gemaakt met overstappen.
Helaas heb ik hiervoor nog geen mail gekregen. Ik moet wachten tot ze terugbellen. Volgens monteur die vorige week was moest het een storing zijn. Direct na zijn vertrek gebeld met TM en monteurs, maar ze bellen zelf terug. Zal morgen TM maar even bellen, want hier ben ik niet zo blij mee....
Hoi
Indien ik je ergens bij kan helpen, geef het alsjeblieft aan. Ik denk en help heel graag mee - net als alle andere users op de Community!
Goedemorgen,
Ik laat me graag overtuigen dat ik niet voor niets ben overgestapt!
Ik verneem graag zsm wat je kunt doen.
Hi
Hallo
Guidion zegt dat ik elke dag maar even 30 minuten in de wacht moet staan om op te vragen of er een plekje vrij is gekomen. Zelfs na een belofte dat ze iemand gingen sturen voor de 22e, gewoon weer een planning gekregen voor de 28e...)
Hi
Nou nou, wat een souplesse weer.
Guidion kon gelukkig al de 25e langskomen! En zou het nou echt aan mijn apparatuur gelegen hebben? Niet eens! Mooi dat er 17 dagen na precies dezelfde info en conclusie de monteur weer zijn pad kan vervolgen.
Natuurlijk hoefden de medewerkers bij t-mobile niet te luisteren naar hun klanten, zodat ze wisten dat 8 september al een dempingstest was gedaan. Natuurlijk zou het probleem niet liggen aan het netwerk maar mijn apparatuur. Wat voor mensen zitten er daar bij de technische dienst?
Vandaag dus de conclusie dat het een kruising moet zijn. Gelukkig hoef ik alleen te wachten tot ik weer gebeld word door Reggefiber/KPN. Misschien kunnen ze hun expertise nogmaals inzetten om hopelijk dit keer het probleem wel op te lossen?
Ik heb er weinig vertrouwen in. Gelukkig zitten we pas aan de 3e week mobiele data. Heeft ook totaal geen impact op het thuiswerken óf studeren. Razendsnelle 10Mbit connectie is genoeg om videocolleges te volgen . Hoef ik alleen maar te vragen welke pixel nou het antwoord was.
Ach ja, bedankt voor de rollercoaster ride T-Mobile Hopelijk eindigt dit ritje snel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.