Skip to main content
Beantwoord

installatie

  • January 30, 2020
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Hi,

ik heb begin januari T Mobile geïnstalleerd maar als ik op mijn T Mobile thuis kijk staat er dat het nog geïnstalleerd moet worden. 
Volgens mij gaat er iets mis,

 

Groeten 
Wendy 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @wendyberry,

 

Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt! :smile: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.


@Waqqas Bedankt voor je snelle antwoord!

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • January 30, 2020

Hey @wendyberry 

Welkom bij T-Mobile!

Heb je wel al een werkende verbinding? In dat geval zul je even moeten wachten op de reactie van een Moderator. Ze reageren meestal bonnen de 24/48 uur.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • January 30, 2020

Ik heb al werkende verbinding! Weet je hoe ik de topic kan verwijderen?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • January 30, 2020

Een topic verwijderen kunnen de moderators voor je doen, wacht het even af.

Is je T-Mobile thuis omgeving ook al bijgewerkt?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11077 reacties
  • Antwoord
  • January 30, 2020

Hoi @wendyberry,

 

Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt! :smile: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.


@Waqqas Bedankt voor je snelle antwoord!


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • January 30, 2020

Dank je wel @Jason en @Waqqas ! 
Het is geregeld en staat nu goed in My Tmobile! Bestelling  is nu afgerond!

mijn overgang naar T mobile is echt wet van Murphy alles gaat verkeerd maar elke keer weer geweldig geholpen! Dus TOp!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11077 reacties
  • January 30, 2020

Heel graag gedaan! Eindelijk kun je volop genieten van jouw abonnement. Murphy’s Law is niet fijn, maar als het dan eindelijk wel weer goed gaat, kun je het des te beter waarderen. :wink: Als we je ergens anders mee mogen helpen, laat het ons weten. We zitten altijd voor je klaar op de Community. Heel veel plezier met jouw abonnement.