Hi,
ik heb begin januari T Mobile geïnstalleerd maar als ik op mijn T Mobile thuis kijk staat er dat het nog geïnstalleerd moet worden.
Volgens mij gaat er iets mis,
Groeten
Wendy
Hi,
ik heb begin januari T Mobile geïnstalleerd maar als ik op mijn T Mobile thuis kijk staat er dat het nog geïnstalleerd moet worden.
Volgens mij gaat er iets mis,
Groeten
Wendy
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt!
Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.