Hallo allen,
hierbij wil ik graag mijn ervaring delen met T-mobile. Sinds -4-09-2019 zijn wij klant geworden. Sinds de eerste dag hebben wij dus al problemen met internet. En natuurlijk continue gebeld en door de medewerkers eigenlijk soort van afgepoeierd en we moeten het er maar mee doen dat internet bagger is want er is tot nu toe nog steeds geen oplossing voor gevonden. Opzeggen kon ook niet want er is nog steeds dus een ticket open sinds 16-03-2020, hier zouden wij binnen 5 werkdagen antwoord op krijgen. Nou je raadt het al NOT. Geen antwoord geen niks. Nou hebben we net weer een medewerker aan de lijn gehad en ja hoor hetzelfde verhaal, door de drukte kan het wel even duren voordat back office tot een oplossing kan komen, yeah right onzin. Dus nu zitten we nog steeds met bagger internet die totaal niet stabiel is. Een open ticket waar niks mee gedaan is en daardoor niet op kunnen zeggen. Ik zal je zeggen dat dit de meest slechtste ervaring met een provider en klantenservice is geweest die ik ooit heb meegemaakt.
groeten Nasira