Sinds enige tijd klant van Odido, voorheen ziggo zonder problemen. Vanaf het begin al problemen met wegvallend internet zowel bedraad als draadloos. T56 modem en 2 wifi punten. Meermaals contact gehad waarna de lijn zou zijn doorgemeten en er iets te zien was. De modem is toen vervangen. Met als reactie monteur: de lampjes knipperen nu minder snel dus het is opgelost. Nou helaas, de lampjes knipperen minder omdat er als je een nieuwe modem installeert er niks verbonden is met wifi.
Het probleem van wegvallende internet is niet verholpen. Ik opnieuw contact gehad telefonisch en de persoon heeft de nieuwe modem gereset, ondanks dat er niks is aangepast. Toen ik mijn twijfels uitte of dit wat zou doen werd er doodleuk gereageerd dat hij al veel meer had gedaan dan zijn collega's zouden doen. En je raad het wel, de reset heeft niks gedaan. Ik moest maar gewoon hetzelfde nummer weer bellen als er weer iets was.
Zowel bedraad als draadloos valt de verbinding meerdere keren per dag uit of is de gevoelsmatige ping erg hoog. Deze herstelt dan weer vanzelf. Met de snelheid is overigens niks mis. Zoals ik aanvankelijk had aangegeven valt mij op dat het internet lampje op de modem wel veel knippert, en soms gewoon uitgaat (dan is er ook geen bedraad of draadloos internet).
Ik ben hier ondertussen wel klaar mee en zou graag hebben dat dit fatsoenlijk wordt opgelost. Kan dit niet liggen aan dat kastje tussen de modem en glasvezelkabel of nog verderop?
Ik hoor graag van jullie!