goedendag
Hopelijk hier iemand die ons wel kan helpen.
Wij hebben sinds eind november glasvezel.
dit heeft 3 dagen op alle apparaten goed gewerkt op 1 apparaat na daar was de verbinding matig, onze stremer.
na 3 dagen schakelde veilig online in en konden we via de app onze streamer niet meer in.
telefonisch contact gehad maar konden ons niet helpen. In de winkel het advies gehad om veilig online er af te halen. Dit ook gedaan.
na dat dit er af was volledige reset gegeven maar helaas we kunnen geen verbinding meer maken. Inmiddels na vele telefoontjes en winkel bezoeken heeft niemand een oplossing en zitten wij met een apparaat dat niet werkt.
het apparaat en de snoeren mee naar vrienden genomen en daar aangesloten en werkte direct(kpn)
onze oude abbo bij ziggo hadden we ook nooit problemen.
odido heeft geen oplossingen meer.
innuos zenn mk3 muziek streamer
de streamer werkt als volgt
je sluit m bekabelt aan op de modem en je stuurt m aan met een app.
beide moeten ze in het zelfde netwerk zitten.
We kunnen alleen de streamer in dmv de app dus in de streamer kan ik nu niks aanpassen. alle kabels zijn van zeer goede kwaliteit.
mvg saskia