Sinds de middag van zondag 5 februari is ons internet er op magische wijze mee opgehouden.
Al meerdere malen telefonisch met de klantenservice gesproken, Guidion monteur is langsgeweest en dingen gecheckt bij de centrale, maar heeft niets kunnen betekenen voor het probleem.
Het wereldbol icoontje op de Zyxtel T-54 modem is rood.
Op het andere kastje knippert het PON lampje groen, wat dat schijnbaar niet hoort te doen.
Eerder werd er gezegd dat dit probleem meestal dezelfde dag nog wordt opgelost. Nu wordt er bij de klantenservice gesproken over een "stoorzender” in de omgeving die ze niet kunnen vinden. Niemand lijkt een indicatie te kunnen geven hoe lang dit nog moet duren.
Echter duurt dit inmiddels wel echt belachelijk lang en hopen wij dit via deze weg extra duidelijk te kunnen maken. Er worden verder geen updates gegeven, wat ook vrij vervelend is. Graag zouden we vaker (of überhaupt) geupdate willen worden. Bovendien zou het gewaardeerd worden als er behalve 'stoorzender’ een duidelijkere uitleg gegeven kan worden voor dit probleem. We staan op het punt stappen te zetten richting het ontbinden van ons contract indien dit niet snel is opgelost.
We zijn aan onze derde week begonnen van internet via mobiele vouchers. Hier ondervinden we helaas veel te veel problemen mee. De snelheid / bandbreedte valt ook behoorlijk tegen.
Zijn er hier meer mensen (uit Almere) die dit probleem ervaren? Of anderen die in het verleden dit ook hebben gehad en een oplossing hebben?