Skip to main content

Bij KPN heb ik nooit, maar dan ook nooit één onderbreking van kabelinternet of van glasvezelinternet gehad. Bij T-Mobile inmiddels meerdere keren. Inmiddels zit ik sinds vrijdagochtend zonder internet. Omdat ik nu geen spotify heb, staat hier de radio aan en elk f-ing uur hoor ik T-Mobile commercials voorbij komen. Denk dat T-Mobile beter wat geld in de dienstverlening kan steken in plaats van nóg meer groei willen realiseren.

Na -tig jaren probleemloos bij KPN is mijn ervaring met T-Mobile tot nu toe allesbehalve positief. Als mijn contract afloopt, is het wat mij betreft einde T-Mobile. Heb drie mobiele abo's en glasvezel maar echt spijt dat ik voor T-Mobile gekozen heb.

Hallo @cwinkelman 

Misschien is dit van toepassing voor je?

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


Hallo @Waqqas , bedankt voor je reactie.

Dit is inmiddels drie dagen van toepassing:
 

>12-03-2021] We zien terug dat een klein deel van onze klanten in de regio Hilversum problemen heeft met de verbinding. Het probleem is in onderzoek en er wordt gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak! We houden je in dit topic op de hoogte.


Dan is het helaas nog even afwachten...


https://twitter.com/klantexperts/status/1371013139467268099


Vandaag vierde dag zonder glasvezel, zonder opgaaf van reden, zonder uitzicht op herstel.

Bedankt T-Mobile.


Hi @cwinkelman,

Allereerst wil ik onze diepe excuses aanbieden voor het ongemak. Je hebt volledig gelijk: dit duurt te lang. Wij hebben achter de schermen al een hoop uitgevoerd, alleen bleek de oorzaak dieper te zitten en moeilijker te vinden dan gebruikelijk is. Een klein halfuur geleden hebben wij een update in het volgende topic geplaatst: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? Wij hebben goede hoop dat het vanavond opgelost wordt!


Hallo @Cal , bedankt voor je berichtje. Fijn om een update van T-Mobile te krijgen. Dat iets niet werkt, kan altijd gebeuren. Maar als het dagenlang stil blijft, dan groeit het onbegrip. Hopelijk werkt het vanavond weer.


@Cal Na je bericht van gisteren, allerlei updates maar nog altijd geen internet. Kun jij ervoor zorgen dat ik een formulier krijg waarmee ik compensatie aan kan vragen?


Alles is al gezegd in deze chat. Maar dan toch ook even nog van mij wat input: sinds januari zit ik bij T-mobile voor internet en TV. Spijt dat we deze keuze gemaakt hebben. Sinds vrijdag geen internet en TV. Iedere dag gebeld met de klantenservice, maar er is geen informatie beschikbaar over de storing, geen inschatting van hoe lang het nog gaat duren, geen pro-actieve communicatie. Wij hebben geen telefoon via T-mobile, dus gebruiken nu extra bijgekochte data van onze mobiele abonnementen. Dat gaat lekker met thuis studerende kinderen met online lessen en wij als thuiswerkende ouders. Pech kan, maar wat de manier betreft waarop je vervolgens als bedrijf met de pech om gaat heeft T-mobile wel zo ongeveer het dieptepunt bereikt.

Zoveel geld aan reclame voor groei en zo weinig effort om de bestaande klanten goed te bedienen. Schandalig.


Reageer