Skip to main content

ingebrekestelling verbindingsproblemen wegvallende en langzame internetverbinding

• 18 november 2024
  • 34 reacties
  • 347 Bekeken

Toon eerste reactie

34 reacties

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 65 reacties
  • 29 december 2024

Nee hier niet dat klopt. Wij hadden een privègesprek. Ik heb op mijn bericht 2 weken geleden geen reactie meer gekregen. Dan wacht ik nog wel een week. 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 65 reacties
  • 11 januari 2025

Werkt ​@Tommie van Odido soms als enige bij odido?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8985 reacties
  • 11 januari 2025

Nee, maar op het forum praat je met medeklanten en een beperkt aantal moderators begeleiden de topics. Dit is dus geen directe chat met een klantenservice.  Moderators werken niet elke dag /hele dag en de prive berichten die je stuurt ziet alleen een enkele moderator. 

Directe klantenservice is er alleen telefonisch. 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 65 reacties
  • 14 januari 2025

Klantenservice kwam ik niet uit. Hier een topic geopend en eerst in gesprek geweest met ​@Cheyenne van Odido. Gesprek ging verder prive en kreeg daar geen reactie meer. Toen nam ​@Tommie van Odido het over. Nu weer geen reactie. Wat kan ik nog meer? Ik ben al vanaf juni bezig.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 65 reacties
  • 28 januari 2025

We zijn inmiddels weer 2 weken verder. Ik zou graag opvolging willen op ons contact van ruim voor je vakantie ​@Tommie van Odido

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 28 januari 2025

@shearwater Sorry dat we dit nog niet voor je hebben opgelost. Uiteraard kijk ik graag met je mee!

Wil je wel nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct met je meekijken! 

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan ga ik gelijk voor je aan het werkt! 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 65 reacties
  • 28 januari 2025

@Teresa van Odido Bedankt. Ik heb de gegevens toegevoegd aan mijn community profiel. Ik zal je ook een PM sturen.

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 65 reacties
  • 28 januari 2025

@Teresa van Odido PM is verstuurd

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 28 januari 2025

@shearwater Super, dankjewel. Ik heb gereageerd!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen