U heeft mij de belofte gedaan om de verbindingsproblemen met mijn internet thuis op te lossen. Helaas bent u onze afspraak niet nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
- internet valt regelmatig uit en is tergend langzaam
- het modem kan geen verbinding in stand houden (lampjes gaan uit)
- het modem probeert gemiddeld 10 minuten opnieuw verbinding te maken
- al die tijd heb ik geen internet
Hierdoor is de verbinding onbetrouwbaar.
Herhaaldelijk heb ik met u contact gezocht. U maakt telkens telefonisch een melding naar de technische dienst. Daarbij hebben wij nadrukkelijk afgesproken dat u de situatie zou blijven bewaken en hoe dan ook contact met mij opneemt. Vervolgens krijg ik elke keer kort daarna via de e-mail bericht dat de melding zou zijn opgelost zonder toelichting of telefonisch contact.
Uiteindelijk is op 9 oktober uw monteur langs geweest en heeft uitgesloten dat de verbindingsproblemen aan mijn thuisnetwerk ligt. Uw monteur verwijt het probleem aan het ISRA-punt en/of de wijkcentrale. Mij is toegezegd dat een KPN-monteur wordt aangestuurd om het probleem te verhelpen. Ondanks dat ik herhaaldelijk heb gebeld en geschreven, heb ik nooit meer iets van u mogen vernemen.
Op mijn laatste schrijven van 25 oktober met het dringende verzoek uw verplichtingen alsnog na te komen, heb ik geen reactie gekregen.
U laat mij geen andere keus dan de zaak uit handen te geven aan mijn rechtsbijstand. Ik hoop dat het zo ver niet hoeft te komen en u alsnog voor het einde van deze week met een definitieve oplossing komt.
Uw reactie zie ik graag tegemoet.