Skip to main content

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten en vast Bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in juni.


We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten en bellen. We voeren onderhoud uit op ons netwerk in verschillende onderhoudsrondes in juni en juli. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 02.00 uur en 06.00 uur. Je kunt in deze periode even niet internetten en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier. 

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
 

Wanneer?

We voeren het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. Iedere nacht is een andere groep aan de beurt, je verbinding wordt dus één nacht even kort onderbroken.

  • Onderhoudsronde zes: in de nacht van woensdag 21 juli voeren wij het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts.
     
  • Onderhoudsronde vijf: in de nacht van donderdag 15 juli voeren wij het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts.

       
          Eerder uitgevoerd

  • Onderhoudsronde vier: in de nachten tussen maandag 5 juli en vrijdag 9 juli voeren wij het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. 
  • Onderhoudsronde drie: in de nachten tussen maandag 28 juni en vrijdag 2 juli voeren wij het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts.
  • Onderhoudsronde twee: in de nachten tussen maandag 21 juni en vrijdag 25 juni voeren wij het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. 
  • Onderhoudsronde één: in de nachten tussen donderdag 17 en vrijdag 18 juni voeren wij het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. 


Televisie ook?

TV kijken kan nog wel via TV Anywhere. Download de App of ga naar www.tv-anywhere.nl. Log in met je TV-inloggegevens, die vind je in My T-Mobile Thuis. Let op: wanneer je TV Anywhere gebruikt als je niet verbonden bent met Wifi, verbruik je data uit de databundel van je mobiele telefoonabonnement.
 

Voor wie?

Het onderhoud wordt alleen uitgevoerd bij jou als je in de week van het onderhoud een e-mail ontvangen hebt.
 

Wat moet jij doen? 

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Na het onderhoud moet je soms zelf het modem (en eventueel de zwarte Media Converter of witte Optical Network Terminal) nog resetten. Haal deze minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!
 

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust in dit topic!

Is dit onderhoud voor zowel het eigen ODF netwerk als ook het WBA netwerk? aangezien in mijn optiek WBA eigendom van KPN is en zij als zodanig ook verantwoordelijk zijn voor onderhoud van het netwerk.

Het is me opgevallen dat ik afgelopen jaren nooit een mail gehad heb voor onderhoud van diensten zoals tv of internet, terwijl er in die periode verschillende geweest zijn,

Waarschijnlijk is het netwerk van een dergelijke kwaliteit dat het niet nodig is, nog aangelegd door Reggefiber


Hi @BeMu ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Wij voeren het onderhoud zelf uit, zowel op het netwerk wat wij in beheer hebben, als ook in samenwerking met KPN wanneer dit op hun netwerk gebeurd. 

Wanneer wij onderhoud uitvoeren wat effect heeft op jouw vaste Internetverbinding, zullen we dit altijd per e-mail communiceren. Ik heb het direct voor je gecheckt en zie dat dit via jouw t-mobile inbox gaat. Wellicht dat het bij jou nog niet nodig is geweest! :wink:

 

 


(...)

Wanneer?

We voeren het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. Iedere nacht is een andere groep aan de beurt, je verbinding wordt dus één nacht even kort onderbroken.

  • Onderhoudsronde vier: in de nachten tussen maandag 5 juli en vrijdag 9 juli voeren wij het onderhoud uit tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. 
     
  •  

 

(...)

dat is dan goed mis gegaan die eerste nacht, want ik heb nog altijd geen internet, tv en bellen op glasvezel!


Hallo @daveflash ,

 

Dat is zeer vervelend. Heb je ook al geprobeerd om alles even 20 seconden stroomloos te maken en daarna alles weer opstarten? Meestal is dat de oplossing als het even niet meer werkt na onderhoud.

Als dit niet zo is, kun je het hier weer melden. De moderators pakken het dan vanzelf op.


Reageer