Skip to main content
  • 8,598 Topics
  • 69,832 Reacties
8598 Topics
E-mail verdwijnt spontaan uit mijn T-Mobile inbox, hoe kan ik dit oplossen
Sinds een week of twee heb ik te maken met e-mails die willekeurig uit mijn inbox verdwijnen. * ik benader e-mail op drie manieren: vanaf een macbook, vanaf een iPhone en via de webmail van t-mobilethuis * soms zijn e-mails echt helemaal verdwenen en dus ook niet terug te vinden in de spamfolder of prullenbak (dit speelt zowel op clients als in de webmail); soms zijn e-mails op de clients niet te zien, maar zijn ze in de webmail greyed out wel terug te vinden in de inbox aldaar. In dat laatste geval zijn de mails als ongelezen te markeren waarna zijn ook op de clients zichtbaar worden. * Bij het inloggen op webmail krijg ik meestal de volgende melding na invoeren van id en wachtwoord: 'er is een fout opgetreden, kan bericht niet laden'. Deze melding kan ik wegklikken waarna ik alsnog in de inbox kom. * ik heb zowel op mijn laptop als op mijn telefoon mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Dit heeft geen verbetering opgeleverd. * ik heb mijn wachtwoord gewijzigd, en dit heeft het probleem niet opgelost. * er zijn geen wijzigingen geweest in mijn mail-regels. * er staat geen forewarding aan. * t-mobile heeft mijn spamfilter uitgezet. ik heb hierover herhaaldelijk contact gehad met t-mobile, en hun oplossing is: neem een Hotmail- of een Gmailaccount. Dat is voor mijn geen oplossing aangezien ik bij T-mobile een dienst afneem en van mening ben dat die moet werken. Het is alsof ik met een kapotte Peugeot bij een Peugeotgarage kom en dat zij niet repareren, maar zeggen dat ik een Volvo moet nemen. Wie kan mij adviseren over een oplossing? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Alvast bedankt voor de terugkoppeling.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen