Skip to main content

Ik heb vandaag mijn installatiepakket ontvangen voor glasvezel internet. 

Helaas kan ik in "mijn Odido" en de Odido app niet mijn internet+TV  zien en niet toevoegen. 

Bij het toevoegen krijg ik de melding "adres klopt niet" het opgegeven adres komt niet voor in onze systemen. 

Het pakket met apparatuur is toch op het juiste adres aangekomen. Adresvermelding welke op de brief vermeld stond die bijgesloten was bij het het installatie paket staat ook het juiste adres op. In deze brief staat "Beheer je abonnement in Mijn Odido" en het werkt gewoon niet. 

Ik heb een bestaand mobiele telefoonabonnement van Odido en maak al jaren gebruik van de web versie en App. 

Ik kan m'n internet + TV niet toevoegen. Dat is heel lastig omdat ik informatie mis.

Straks mis ik alle belangrijke gegevens die ik nodig heb. In. Zoals bijvoorbeeld TV inloggegevens enz. 

Dus heb ik geen complete account gegevens tot mijn beschikking. Ik heb hier al eerder over gereclameerd en eea is ondernomen en toen niet gelukt. Verder heb ik hierover niets meer vernomen. 

Ik zie bij de adresvermelding van Guidion achter mijn huisnummer een streepje staan. Ik kan mij voorstellen dat dit een probleem kan veroorzaken bij het (automatisch) koppelen van adressen? 

Hey @PitLe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zag dat je initialen en je geboortedatum niet overeenkwamen op beide abonnementen. Ik heb dit zojuist recht gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je beide abonnementen nu kunnen koppelen?  

Hey @PitLe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zag dat je initialen en je geboortedatum niet overeenkwamen op beide abonnementen. Ik heb dit zojuist recht gezet en je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je beide abonnementen nu kunnen koppelen?  

Hoi Tommie, het is gelukt. Zowel in "mijn Odido" als de "Odido app" is het gelukt. Ik heb beide abonnementen kunnen koppelen. Bedankt!!! 

Hey @PitLe, bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben erg blij dat het weer is opgelost! Nog een prettig weekend. 

Reageer