Ik heb vandaag mijn installatiepakket ontvangen voor glasvezel internet.
Helaas kan ik in "mijn Odido" en de Odido app niet mijn internet+TV zien en niet toevoegen.
Bij het toevoegen krijg ik de melding "adres klopt niet" het opgegeven adres komt niet voor in onze systemen.
Het pakket met apparatuur is toch op het juiste adres aangekomen. Adresvermelding welke op de brief vermeld stond die bijgesloten was bij het het installatie paket staat ook het juiste adres op. In deze brief staat "Beheer je abonnement in Mijn Odido" en het werkt gewoon niet.
Ik heb een bestaand mobiele telefoonabonnement van Odido en maak al jaren gebruik van de web versie en App.
Ik kan m'n internet + TV niet toevoegen. Dat is heel lastig omdat ik informatie mis.
Straks mis ik alle belangrijke gegevens die ik nodig heb. In. Zoals bijvoorbeeld TV inloggegevens enz.
Dus heb ik geen complete account gegevens tot mijn beschikking. Ik heb hier al eerder over gereclameerd en eea is ondernomen en toen niet gelukt. Verder heb ik hierover niets meer vernomen.