Skip to main content

Woon in DH 2500 sinds week geen internet. Monteur is geweest maar kan niks doen. En officieel geen storing bekent. Meer mensen met dit probleem ?

Hi @Jan de Buurman, welkom op onze Community! Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie dat er al een ticket open staat bij onze technische dienst. Er zit een stoorzender in het netwerk. Ze proberen uiteraard de stoorzender zo snel mogelijk op te sporen, dit kan soms wat langer duren. Je ontvangt hier een bericht over wanneer het is opgelost! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

Dank voor deze reactie. Maar wat is een 'stoorzender' in een glasvezel verbinding? Klinkt eigenlijk heel raar.

Hi @Jan de Buurman, de stoorzender zit waarschijnlijk in de wijkcentrale. Dit kan heel veel oorzaken hebben. Op dit moment zijn ze nog aan het zoeken wat het is. Als ze hier meer over weten wordt er contact met je opgenomen. 

Tsja, dat vertelde de monteur vorige week vrijdag al. 

Ik vraag mij af hoelang ik nog moet wachten…

Heeft u voor mij ook zo'n voucher, zodat ik in tussentijd via mijn telefoon kan internetten ?

Hi @Jan de Buurman, zie privéberichten voor de vouchercode! 

Is er al nieuws over de storing ?  De voucher is nog niet gelukt. Te druk met werk en ziekte. Morgen al 2 weken geen internet. Krijg ik een korting op mijn maand bedrag ? 

Hi @Jan de Buurman, ik heb hier nog geen nieuwe update over! De voucher kan alleen worden geactiveerd met een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart (prepaid of abonnement; beide kan). Heb je nu geen mobiel abonnement bij ons, dan zou je eventueel een prepaid kaartje kunnen aanschaffen om toch een netwerk te kunnen creeën via een hotspot, let op: dit is wel voor eigen kosten. Wij vergoeden de periode dat je daadwerkelijk offline bent: de dag van geen diensten tot de dag dat je weer online bent! De vergoeding kan ik wel pas in orde maken als het euvel is verholpen.

Reageer