Al een aantal keer ben ik gebeld om mijn bekabelde internet om te laten zetten in glasvezel. Vandaag dacht ik: laat ik hier eens serieus over nadenken.
Ik kreeg (terwijl ik al minimaal 5 jaar klant ben, beide mobiel en vast internet) een aanbod om mijn huidige abonnement te verlengen:
2 jaar contract, eerste 8 maanden voor 30 euro, daarna voor 40 euro. (totale kosten over 2 jaar: 880 euro)
Op de website staat op dit moment een actie voor het afsluiten van glasvezel internet:
2 jaar contract, eerste 8 maanden voor 15 euro, daarna voor 40 euro. (totale kosten over 2 jaar: 660 euro) Daarbij: gratis aansluiten, en een ring video deurbel.
Ik ben al jaren vaste klant van Odido, zeer tevreden over de service en de stabiliteit, maar dit gaat echt te ver. Een nieuwe klant krijgt een voordeel van 220 euro én een videodeurbel twv 119.95, totaal dus 340 euro, en de vaste klant kan stikken.
Ik voel mij in mijn hemd staan. Ook omdat er via de telefoon gedaan werd alsof ik gek was en dat alleen maar de manier is waarop ik het zie. Het aanbod dat ik heb gekregen is ook heel voordelig…
Ben ik de enige die dit gek vind???