Skip to main content

Hallo,

ik wil mijn nieuwe modem aansluiten maar ik mis een koppel stuk voor het aansluiten van een scp kabel naar wan aansluiting.

kan een held mij help?

Hoi @Nsteelo ,

Hier gaat iets heel erg mis…

Het is niet de bedoeling dat je zelf met de optische aansluiting aan de gang gaat. Als de FTU is afgewerkt met het glas van buiten zal de netbeheerder dit melden aan t-mobile en dan krijg je een email voor het maken van een afspraak met de installatie monteur van Guidion.

Die zal de technische en administratieve afhandeling doen en ook de ONT plaatsen zodat optisch en koper met elkaar verbonden kunnen worden.

Hoi @Nsteelo, ik heb meteen een monteur aangestuurd om je nieuwe modem te installeren! Daarmee moet het goed komen. Fijn weekend voor nu! 😊

Hoi @Nsteelo, ik heb meteen een monteur aangestuurd om je nieuwe modem te installeren! Daarmee moet het goed komen. Fijn weekend voor nu! 😊

Dankjewel 🙏🏼 wanneer kan de monteur installeren? 

Dat is een goede vraag @Nsteelo! Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! 😊

Reageer