Ik krijg telkens de melding heuneme-negeve op mijn ps5 weet iemand wat ik hier aan kan doen heb alles Al geprobeerd
Mvg jece weverink
Ik krijg telkens de melding heuneme-negeve op mijn ps5 weet iemand wat ik hier aan kan doen heb alles Al geprobeerd
Mvg jece weverink
Hi
Dit is een bekende bug en komt door een foutje in onze firmware van de Zyxel T-56. Dit is opgelost met de nieuwe firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de update sneller gepushed wordt naar het modem. In de tussentijd kun je dit oplossen met een work-around door UPnP uit te schakelen op het modem. Dit doe je zo:
Hi
Dit is een bekende bug en komt door een foutje in onze firmware van de Zyxel T-56. Dit is opgelost met de nieuwe firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de update sneller gepushed wordt naar het modem. In de tussentijd kun je dit oplossen met een work-around door UPnP uit te schakelen op het modem. Dit doe je zo:
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd
Bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.