Skip to main content

Ik krijg telkens de melding heuneme-negeve op mijn ps5 weet iemand wat ik hier aan kan doen heb alles Al geprobeerd 

Mvg jece weverink 

Hi @Jece, welkom op onze Community!

Dit is een bekende bug en komt door een foutje in onze firmware van de Zyxel T-56. Dit is opgelost met de nieuwe firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de update sneller gepushed wordt naar het modem. In de tussentijd kun je dit oplossen met een work-around door UPnP uit te schakelen op het modem. Dit doe je zo: 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

 


Hi @Jece, welkom op onze Community!

Dit is een bekende bug en komt door een foutje in onze firmware van de Zyxel T-56. Dit is opgelost met de nieuwe firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de update sneller gepushed wordt naar het modem. In de tussentijd kun je dit oplossen met een work-around door UPnP uit te schakelen op het modem. Dit doe je zo: 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

 

 

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd 😁


Bedankt @Jece. De update zal vandaag nog gepushed worden! 


Reageer