Ik heb een abonnement genomen bij Tmobile thuis en zie tijdens de test dat ik de beloofde snelheid van 100 mbs niet haal volgens speedtest haal ik maar 80 mbs terwijl ik wel gewoon betaal voor 100mbs.
hoe kan dit en kunnen we dit oplossen.
Ik heb een abonnement genomen bij Tmobile thuis en zie tijdens de test dat ik de beloofde snelheid van 100 mbs niet haal volgens speedtest haal ik maar 80 mbs terwijl ik wel gewoon betaal voor 100mbs.
hoe kan dit en kunnen we dit oplossen.
Hey
Ik wil natuurlijk dat je de gewenste snelheid behaald en ik help je hier graag mee. Kan je het iets duidelijker omschrijven?
Zou je ook je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je verbinding bekijken. Alvast bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.