Hallo,
Dinsdag rond 14:00 uur opeens geen internet en TV. Dus even gewacht en het modem een aantal keren herstart. Om 17:48 naar de klantenservice gebeld. Na diverse handelingen kwam hij tot de conclusie dat er een monteur langs moet komen. Ik gevraagd of het lang ging duren en kreeg als antwoord dat ik een bericht zou krijgen om een afspraak te maken maar dat het wel snel verholpen zou worden. Wel fijn als je thuis werkt!!!!! Opgehangen en gewacht op het bericht. Dat kwam vervolgens niet. Maar weer gebeld, toen kreeg ik te horen dat het bericht op z’n vroegst de volgende dag zou komen. WAAROM!!!! volgende dag, woensdag om 11:17 eindelijk het bericht.
Een afspraak maken. De eerstvolgende mogelijkheid was 2 weken later op dinsdag 7 september, BELACHELIJK!!
Erg fijn als he thuis moet werken en ‘s avonds niet even TV kan kijken, want NIETS doet het.
Dus maar weer gebeld dat het echt sneller moet, want ik moet werken! Doorverbonden met Guidion waar vervolgens de verbinding verbroken werd! (Knulligheid ten top) Dus zelf maar naar Guidion gebeld. Een heel vriendelijke mevrouw stond mij tewoord en vertelde dat ze de afspraak voor over 2 weken eruit ging halen en dan het verzoek om sneller te komen naar een andere afdeling zou sturen.
De volgende dag een mail gekregen dat de monteur nu op woensdag 1 september komt,
Wat verwacht T-mobile dat ik nu doe? Maar spontaan een week vrij nemen? Die dagen heb ik niet en wil ze al helemaal niet besteden aan T-mobile. Dus nu iedere dag heel en weer rijden naar mijn ouders die 35 kilometer verderop wonen en een glasvezel verbinding van KPN hebben die al jaren zonder probleem draait.
Gaat T-mobile de gemaakte benzinekosten nu vergoeden of wat is een passende oplossing.
Per slot van rekening heb ik (nog) een contract met T-mobile en niet net Guidion.
Met “vriendelijk” groet,
Olaf.
Deze hele lap tekst ingetikt op m’n telefoon, want, GEEN INTERNET!