Ik heb al een paar topics gestart met steeds hetzelfde probleem. Inmiddels ben ik er vrij zeker van dat er iets mis is met de configuratie van het netwerk bij T-mobile. Kan iemand bij de technische dienst dat controleren?
Het probleem dat ik heb is een (te) korte lease tijd van mijn ip adres en verder lijkt het erop dat ik zo nu en dan hetzelfde ip adres heb als een andere klant:
Dit zijn een paar entries uit de zyxel log:
Jan 1 16:33:15 kern.debug udhcpc: Sending discover...
Jan 1 16:33:30 kern.debug udhcpc: Sending renew...
Jan 1 16:33:30 kern.err udhcpc: FATAL: couldn't listen on socket on nas10_4, -1], Address already in use
De verbinding klapt er zo nu en dan (meerdere keren per week) uit en ik weet inmiddels zeker dat al mijn apparaten hier tegelijk last van hebben. (In de eerdere topics wist ik dat niet zeker én ik heb mijn laptop zoals geadviseerd door
Mijn contract loopt nog tot 12 februari en ik zou graag weer voor een jaar bij T-mobile blijven maar deze problemen duren nu al maanden en als het niet opgelost is tegen die tijd ben ik weg.
Overigens ben ik wel blij met de hulp die ik op dit forum krijg en het feit dat ik al een nieuw modem heb gehad om te kijken of het daar aan ligt dus ik heb er vertrouwen in dat het laaste stapje naar de oplossing ook wel goed komt :)