Probleem met PlayStation 5 Call of Duty.
Hueneme-Negev. Kunnen jullie dit oplossen? Is een bekend probleem zo te zien in de community.
Hi
Hi
Zou je dit ook bij mij kunnen doen of is dat niet mogelijk?
want ik heb dit probleem al best lang namelijk pff
Alvast Bedankt,
Maurits
Hi
Hallo allemaal ik heb precies het zelfde storing
kunnen jullie bij mij ook zo update doen ?
Zeker weten
Dankjewel
heeft u geen gegevens nodig zoals postcode of modem nummer of iets anders ?
Nee hoor
Goedemiddag,
ik ervaar zelfde probleem kunnen jullie mijn modem ook fixen?
groetjes,
Laith
Probleem met PlayStation 5 Call of Duty.
Hueneme-Negev. Kunnen jullie dit oplossen? Is een bekend probleem zo te zien in de community.
Zelfde probleem bij mij. Op eerdere topics zag ik dat de modem een update gepusht moet krijgen. Graag dit ook voor mij regelen svp. Alvast bedankt!
Internet nog steeds ruk. Update goed gelukt? Nog steeds verbreekt m'n internet midden in het potje. Heb de foutmelding niet meer dat scheelt
Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Excuses voor de late reactie. Geprobeerd echter geen resultaat. Om het probleem duidelijker uit te leggen is dat het internet binnen een tijdsbestek van 2 uur het ongeveer 10 minuten niet werkt, dag in en dag uit. Dit betekent series die plotseling stoppen met afspelen, online games die disconnected etc. etc. Laat ik hierbij vermelden dat deze apparaten verbonden zijn via een cat. 6 utp kabel. De wifi verbindingen kan je me beter niet over laten beginnen, zo slecht dat ik de afgelopen maanden alles op de mobiele data doe.
Zou het fijn vinden als hier een oplossing voor is.
Hi
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.