Skip to main content

Probleem met PlayStation 5 Call of Duty. 
Hueneme-Negev. Kunnen jullie dit oplossen? Is een bekend probleem zo te zien in de community. 

Hi @Lindyts, deze problemen zijn gelukkig vaak te verhelpen doormiddel van een nieuwe firmware update te pushen naar jouw modem. Ik heb je gelijk op deze lijst gezet, je zult de update spoedig ontvangen! 


Hi @Lindyts, deze problemen zijn gelukkig vaak te verhelpen doormiddel van een nieuwe firmware update te pushen naar jouw modem. Ik heb je gelijk op deze lijst gezet, je zult de update spoedig ontvangen! 

Zou je dit ook bij mij kunnen doen of is dat niet mogelijk?

want ik heb dit probleem al best lang namelijk pff

 


@Nora van Odido Kun je dit ook oplossen bij mij, want ik loop als best lang tegen dit probleem aan….

 

Alvast Bedankt,

Maurits


Hi @Mauie123, omdat je ook actief bent in een ander topic wil ik je graag hiernaar verwijzen. Ik ben daar namelijk al voor je aan de slag gegaan. Het is binnen de Huisregels niet toegestaan om over hetzelfde ontwerp actief te zijn in verschillende topics. Ik verwijs je daarom naar het andere topic. Dankjewel!


Hallo allemaal ik heb precies het zelfde storing 

kunnen jullie bij mij ook zo update doen ?


Zeker weten @Nezjdeh, ik heb je bij deze op de lijst gezet. Je ontvangt de firmware update vermoedelijk aan het einde van de middag. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn!


Dankjewel @Cheyenne van Odido 

heeft u geen gegevens nodig zoals postcode of modem nummer of iets anders ?


Nee hoor @Nezjdeh, ik heb niks nodig. Ik heb je abonnement gevonden via het e-mailadres waarmee je dit Community profiel hebt aangemaakt. Je staat dus al op de lijst, we hoeven niks meer te doen behalve afwachten!


Goedemiddag, 

ik ervaar zelfde probleem kunnen jullie mijn modem ook fixen?

groetjes,

Laith


Probleem met PlayStation 5 Call of Duty. 
Hueneme-Negev. Kunnen jullie dit oplossen? Is een bekend probleem zo te zien in de community. 

Zelfde probleem bij mij. Op eerdere topics zag ik dat de modem een update gepusht moet krijgen. Graag dit ook voor mij regelen svp. Alvast bedankt! 


@Deserteagle Ik heb zojuist gereageerd in een ander topic, je staat op de lijst! 😀

@BasB_99 Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Je ontvangt de update morgen in de loop van de dag. 


@Deserteagle Ik heb zojuist gereageerd in een ander topic, je staat op de lijst! 😀

@BasB_99 Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Je ontvangt de update morgen in de loop van de dag. 

Internet nog steeds ruk. Update goed gelukt? Nog steeds verbreekt m'n internet midden in het potje. Heb de foutmelding niet meer dat scheelt


Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren @BasB_99?

        Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  1. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren @BasB_99?

        Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  1. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Excuses voor de late reactie. Geprobeerd echter geen resultaat. Om het probleem duidelijker uit te leggen is dat het internet binnen een tijdsbestek van 2 uur het ongeveer 10 minuten niet werkt, dag in en dag uit. Dit betekent series die plotseling stoppen met afspelen, online games die disconnected etc. etc. Laat ik hierbij vermelden dat deze apparaten verbonden zijn via een cat. 6 utp kabel. De wifi verbindingen kan je me beter niet over laten beginnen, zo slecht dat ik de afgelopen maanden alles op de mobiele data doe.

Zou het fijn vinden als hier een oplossing voor is. 


Hi @BasB_99, zou je eens een factory reset willen uitvoeren op het modem?

 

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.


Reageer