Beantwoord

hueneme negev

  • 30 November 2023
  • 27 reacties
  • 4172 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb 400mb glasvezel internet, en zowel met kabel als draadloos internet krijg ik als ik cod opstart de melding huemene negev 

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?!

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 30 November 2023, 17:30

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Oacaf, geen zorgen! Ik heb jou ook meteen op de lijst gezet om een de nieuwe firmware update te ontvangen. Deze zal naar verwachting morgen middag op je modem staan. Dank voor je geduld, we regelen dit zo snel mogelijk!

@Braxator bij de front office moet dit inmiddels ook bekend zijn, al hebben zij niet mogelijkheid de update eerder te pushen. Hierdoor dienen zij je door te verwijzen naar de Community. Excuus voor het wachten hierop!

Reputatie 7
Badge +14

 

Dat hele Mesh gedoe werkte sowieso al amper vergeleken met de TP-link Deco’s die ik eerst had staan.

hoi @Braxator ,

De Deco's zijn hele goede apparaten en prima te combineren met of zelfs zonder Zyxel.

ALs je ze met de Zyzel wilt gebruiken, dan stel je ze in als ACCESS POINT. Dan zet je in de Zyxel de Wifi uit en zal de Zyxel de router, DHCP en natuurlijk de vaste verbindingen naar b.v. een TV kunnen verzorgen. Met 1 kabel van de Zyxel naar de hoofd Deco is dan daarmee de Wifi mesh door de Deco's verzorgt.

Als je de Deco's instelt als ROUTER, dan kun je de ONT direct met een ethernet kabel aansluiten op de hoofd Deco. Zet daar dan ook VLAN 300 in, dat is de internet Vlan die Odido gebruikt. Bewaar wel de Zyxel, als er nog eens een issue is met je verbinding heeft Odido die router nodig om met hun tooling tegenaan te testen.

Reageer