Beantwoord

hueneme negev

  • 30 November 2023
  • 27 reacties
  • 4170 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb 400mb glasvezel internet, en zowel met kabel als draadloos internet krijg ik als ik cod opstart de melding huemene negev 

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?!

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 30 November 2023, 17:30

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Gilles95 .

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Hi @Gilles95 .

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Dit werkte voor mij, bedankt!
Heb nu enkele weken internet van Odido en per vandaag was CoD opeens onbereikbaar. Het advies van Sven opgevolgd en CoD werkt weer, met dezelfde ping waarden. 

Probleem opgelost dankjewel!

Edit, het is mij nu ook gelukt

Net overgestapt. Werkt cod niet.

Lees ergens dat modem update nodig heeft?

 

Odido help?

Call of Duty geeft: "Networking failed to start [reason: HUENEME - NEGEV] wie kan helpen glasvezel internet werkt zo slecht

 

sinds afgelopen dinsdag door een

monteur aangesloten voorheen werkte alles perfect

Beste Odido zouden jullie een update kunnen geven aan het modem? Miss werkt dat?

Reputatie 7
Badge +16

@Ajmoens Ik heb jouw topic gesloten en je reactie hiernaartoe verplaatst omdat dit om precies hetzelfde gaat en we anders het overzicht verliezen; lukt het met bovenstaande methode? 

@Tommie van Odido Mocht het hiermee niet lukken, kun jij dan de firmware pushen? Thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ajmoens, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt!

@mr-rolo zou jij je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je ook op de lijst. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345

Staat erin als het goed is het het goede nummer groetjes 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mr-rolo, het klantnummer mist een cijfer. Zou je dit kunnen nakijken? 

Als het goed is is het nu goed staat op naam van mijn vrouw Anouk timmermans groetjes 

Reputatie 7
Badge +4

Super, dankjewel @mr-rolo! Ik heb meteen de gegevens erbij gezocht en ik ga doorgeven dat je graag de firmware update ontvangt. Ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen geregeld is.

Wij gaan hier voor je achteraan, dit komt snel helemaal goed! 🙂

@Tommie van Odido@Cal van Odido. Helaas blijf ik deze foutmelding ontvangen bij het opstarten van COD op mijn PC. Zou ik ook de firmware-update kunnen ontvangen?

mijn klantnummer is: FDV61648

@Tommie van Odido@Cal van Odido. Helaas blijf ik deze foutmelding ontvangen bij het opstarten van COD op mijn PC. Zou ik ook de firmware-update kunnen ontvangen?

mijn klantnummer is: FDV61648

Niet meer nodig! het probleem is opgelost. Bedankt.

Hallo, bij mij werkt na aansluiting internet (vorige week) COD MW3 ook niet meer. Zou ik ook een filmware update kunnen krijgen zoals ik hier lees wat schijnt te werken?

 

gr Mart

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mr-rolo, @nathanesi, @M_ringen1, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De firmware zal vanmiddag nog geupgraded worden!   

Hi @mr-rolo@nathanesi@M_ringen1, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De firmware zal vanmiddag nog geupgraded worden!   

Graag zou ik ook deze firmware update willen ontvangen aangezien mijn Cod het ook niet meer doet :p b.v.d 

Klantnummer [Mod edit: klantnummer verwijderd]

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Daisy Suijker , ik tag @Tommie van Odido en @Sven-Odido  zodat zij de update kunnen pushen naar het modem! 

@Tommie van Odido, voor een lange tijd doet mijn COD het ook niet en heb van alles geprobeerd. Zie staan dat een update aan de modem wellicht zou kunnen werken. Zou je dat ook voor me kunnen doen? Klantnummer is *Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ibzaa033, de update van het modem zal zeker een effective oplossing zijn, ik ga hier graag voor je achteraan! Ik ga het papierwerk (digitaal) voor je invullen en je kan binnen 48 uur de update verwachten op het modem. Zodra wij de update weten te pushen zullen wij ook het modem kort herstarten. 

Vervolgens kan je er weer op los, ik wens je alvast heel veel COD plezier toe! 😄

Wij hebben sinds een paar weken internet van Odido. Zowel op de Xbox als Ps4 doet MW3 het online niet meer en onze airprinter vertikt het om verbinding te maken. Na zelf van alles geprobeerd te hebben, Odido gebeld, die herkennen het probleem en gaan wat aanpassen in de router. Bijkomstigheidje is dan wel dat de Mesh-functie wegvalt...maar een kniesoor die daar op let. Van de dame aan de lijn op zich een snelle en prima service! Echter haalde het geen ene *piep* uit want het werkt allemaal nog steeds niet. De printer niet, de Xbox niet, de Playstation niet en de Mesh schijnbaar ook niet (meer). 

Dat hele Mesh gedoe werkte sowieso al amper vergeleken met de TP-link Deco’s die ik eerst had staan. Als ik van die Zyxel dingen erbij zou willen hebben via Odido dan kan ik ze alleen huren, niet kopen. Best wel belachelijk.

Dit is niet de eerste teleurstelling met Odido. Hopelijk wel de laatste. 

Anders gezegd; dit is hoogstwaarschijnlijk de laatste teleurstelling aangezien de stap naar alternatieven of terug naar Ziggo steeds meer door mijn gedachten gaan. 

Mijn ervaring is inmiddels met zowel KPN alsook Ziggo en nu dus Odido dat het allemaal zo ongeveer een pot nat is. Als het werkt is het prima en dan moet je er ook afblijven. Ga je verhuizen of stap je over omdat je provider beloftes verkoopt en niet nakomt, dan maak je borst maar nat…..

Dus als ik wel weer overstap zal ik wel tegen dezelfde ellende aanlopen. Dat houdt me voorlopig tegen... totdat mijn principes zwaarder gaan wegen dan mijn angst en/of gemakzucht. 

Reputatie 6
Badge +2

@Braxator Ik wil graag dat je weer verbinding kunt maken met alle apparaten, ik regel dat graag voor je! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om je op de lijst te zetten voor de nieuwe firmware update. Ik verwacht dat je deze later vandaag zult ontvangen. 

Goedemorgen,

 

Dat is aardig, dank. 
ik begrijp alleen niet waarom dat naar aanleiding van mijn telefonisch contact niet al in werking is gesteld.

 

gr

 

Dag,

 

ik loop tegen hetzelfde probleem aan bij het spelen van COD. Kan ik hierbij geholpen worden?

Reputatie 4
Badge

Wij hebben sinds een paar weken internet van Odido. Zowel op de Xbox als Ps4 doet MW3 het online niet meer en onze airprinter vertikt het om verbinding te maken. Na zelf van alles geprobeerd te hebben, Odido gebeld, die herkennen het probleem en gaan wat aanpassen in de router. Bijkomstigheidje is dan wel dat de Mesh-functie wegvalt...maar een kniesoor die daar op let. Van de dame aan de lijn op zich een snelle en prima service! Echter haalde het geen ene *piep* uit want het werkt allemaal nog steeds niet. De printer niet, de Xbox niet, de Playstation niet en de Mesh schijnbaar ook niet (meer). 

Dat hele Mesh gedoe werkte sowieso al amper vergeleken met de TP-link Deco’s die ik eerst had staan. Als ik van die Zyxel dingen erbij zou willen hebben via Odido dan kan ik ze alleen huren, niet kopen. Best wel belachelijk.

Dit is niet de eerste teleurstelling met Odido. Hopelijk wel de laatste. 

Anders gezegd; dit is hoogstwaarschijnlijk de laatste teleurstelling aangezien de stap naar alternatieven of terug naar Ziggo steeds meer door mijn gedachten gaan. 

Mijn ervaring is inmiddels met zowel KPN alsook Ziggo en nu dus Odido dat het allemaal zo ongeveer een pot nat is. Als het werkt is het prima en dan moet je er ook afblijven. Ga je verhuizen of stap je over omdat je provider beloftes verkoopt en niet nakomt, dan maak je borst maar nat…..

Dus als ik wel weer overstap zal ik wel tegen dezelfde ellende aanlopen. Dat houdt me voorlopig tegen... totdat mijn principes zwaarder gaan wegen dan mijn angst en/of gemakzucht. 

Als je die TP-Link Deco’s nog hebt is er een andere oplossing: Zyxel ertussenuit, Wifi Plus punten terugsturen, en eerste Deco rechtstreeks aansluiten op de ONT. Vlan 300 instellen volgens deze link en klaar. Zyxel weg, problemen weg.

Reageer